2009. április 20., hétfő

Hab és sütemény kinyomó

Próbálkoztam többféle hab kinyomóval, de egyik sem volt az igazi. Vásárlás alkalmával szeretek a konyhai eszközök között nézelődni, és ha valami kedvemre valót találok természetesen vásárolni is. Mivel elég sok időt töltök főzéssel, szeretem ha a segítségeim valóban a segítségemre vannak, és nem kell bosszantanom magam azon hogy nem sikerül amit elterveztem. Egy ilyen nézelődés alkalmával találtam rá erre a hab és sütemény kinyomóra. Rögtön megtetszett és meg is vettem. Nem bántam meg, mert sokféle forma tartozik hozzá. Finom tea süteményt lehet készíteni vele, és a hab kinyomása is nagyon egyszerű és praktikus. Aki rászánja magát hogy lecserélje a régi hab kinyomóját bátran merem neki ajánlani, nem fog csalódni benne.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése