2009. április 28., kedd

Ananászos répa torta.

Olyan édesség éhes lettem, de nem szerettem volna ma sok időt tölteni a sütéssel, ezért ezt a tortát készítettem el. Gyorsan összeállítottam, és amíg kisült tudtam végezni a dolgomat, majd jólesően álltam neki falatozni. Az egész konyhát elárasztotta a finom, fahajas és mézeskalács illat. Igaz gyönyörűen sütött a nap, nekem mégis téli hangulatom lett tőle.

20 dk sárgarépa
1 doboz ananász konzerv
15 dk darált dió
35 dk liszt
1 cs sütőpor
20 dk cukor
2 cs vaníliás cukor
3 db tojás
1,5 dl olaj
1,5 dl ananászlé
fahéj
mézes fűszerkeverék

A sárgarépát nagylyukú reszelőn lereszelni. Az ananászt apró darabokra vágni.
A lisztet elkeverni a sütőporral, fahéjjal, mézes fűszerkeverékkel, és a cukorral.
A tojásokat jól kikeverni az olajjal és az ananász levével, majd hozzákeverni a darált diót, és végül a lisztes egyveleget. Jól összekeverni, és egy sütő papírral bélelt tortaformába önteni.
Előmelegített, közepes hőmérsékletű sütőben 60 perc alatt készre sütni.
Ha teljesen kihűlt a tetejét lekvárral megkenni, és darált dióval megszórni.

2 megjegyzés:

  1. Gizikém nagyon szép a tortád,szép magas is,és az ananász jöhetne minden mennyiségben.Biztos megkóstolnám.

    VálaszTörlés
  2. Rozika köszönöm, és szívesen megkinálnálak, de sajnos nagyon messze vagy.

    VálaszTörlés