2011. szeptember 19., hétfő

Játék!!! Játék!!! Játék!!!

Játékra szeretnék meghívni minden kedves játékoskedvű látogatót. Hamarosan egy igen szép, kerek szám jelenik majd meg a számlálón, és ezzel egy időben köszönthetem majd az 1 000 000. látogatómat. Nagy örömmel tölt el, hogy ilyen sokan megtiszteltek, nézelődtök itt nálam. Mivel nem biztos, hogy éppen eltudom csípni, és köszönteni,  e-kerek szám tulajdonosát, így ezzel a játékkal szeretném megadni mindenkinek a lehetőséget az ajándék megnyerésére. 

Semmi mást nem kell tenni, csakis ennél a bejegyzésnél egy kommentet (megjegyzést) írni!!!!

A játékot a számlálón megjelenő 1 000 000-os szám megjelenését követően lezárom.
Ezután akik részt vettek a játékba, azok között kisorsolásra kerül az ajándék.
Az ajándék pedig egyenlőre még legyen meglepetés!!!

Mindenkit csakis buzdítani tudok, mert hátha éppen Ő lesz a szerencsés nyertes.

56 megjegyzés:

  1. Csak annyit írnék, hogy nagyon jó receptek szerepelnek a blogon, amiket nagyon köszönök! Gratulálok a sok olvasóhoz, úgy gondolom nem véletlen, hogy ennyien olvassuk a blogod! :))

    VálaszTörlés
  2. Hajrá Gizus! Gratulálok ehhez a nem mindennapi kerek számhoz amit elértél a nézettség terén! Remélem még van olyan recepted amit az elkövetkezendő időben megtudunk csodálni ! Továbbiakban is még több látogatót kívánok és jó blogírást! Várjuk akkor azt a bizonyos milliomodik ide bekukkantó kedves látogatót! További sok sikert kívánok sok szeretettel!!!

    VálaszTörlés
  3. Kedvez Gizi!

    Gratulálok a rekordmennyiségű látogatóhoz és persze a fantasztikus receptekhez, amik miatt én is állandóan visszajárok!

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a sok látogatóhoz!Hajrá!

    VálaszTörlés
  5. Nagy-nagy Gratula!
    És még sok-sok új látogatót! :D

    VálaszTörlés
  6. Én már leirtam mi a vélemény a blogodról:-),meg arról hogy nagyon szeretem a receptjeidet és várom nap mint nap!Gratulálok a sok olvasohóz!

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok a rengeteg látogatódhoz! És köszönet a sok jó receptért! :)

    VálaszTörlés
  8. Gratulálok Neked Gizus!Sok-sok látogatót kívánok Neked a jövőben is!:-)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon izgalmas! :) Gratulálok én is! :)

    VálaszTörlés
  10. Szívből gratulálok a sok látogatódhoz! Amint tehetem én is benézek és viszem a remek recepteket!Köszönet érte!

    VálaszTörlés
  11. Gratulálok a sok látogatóhoz. Nagyon sok remek receptet találok az oldaladon. Kívánok továbbra is nagyon sok finomságot magunknak és látogatót Neked.

    VálaszTörlés
  12. Gratulálok ehhez a csodás kerek számhoz :)
    És még sok-sok új látogatót!

    VálaszTörlés
  13. Gratlálok a sok látogatóhoz! Egyszer remélem én is elérem ezt a szép számot! :) Addig is én is serényen nézelődök mások blogjában! :)

    VálaszTörlés
  14. Gizi!
    Sok szeretettel gratulálok, további jó főzőcskézést kívánok:-))

    VálaszTörlés
  15. ÉN is gratulálok a sok látogatódhoz, kívánok még továbbra is sok-sok finom receptet, amit megtanulhatunk tőled.

    VálaszTörlés
  16. Hát, tényleg szép kerek szám közeleg. Gratulálok hozzá. Maradok hű olvasód a továbbiakban is, mert eddig még sosem bántam meg. További szép napot kívánok.

    VálaszTörlés
  17. Én úgy szúrkolok. Nem véletlen ám a sok letöltés, mert Nálad aztán tényleg fantasztikus receptek, fotók találhatók. Hajrá Gizus, én is figyelem a számlálód :)

    VálaszTörlés
  18. Én is gratulálok a látogatóidhoz! Mivel jó a blogod, mindig benézek hozzád! Sok-sok látogatót ezután is!!

    VálaszTörlés
  19. Bár még sosem kommenteltem Nálad, de folyamatosan követema blogod, sőt már "loptam" is Tőled ötlet :)
    És akkor itt az alkalom, h ezt meg is köszönjem.

    Minden jót!

    Zita

    VálaszTörlés
  20. Én is rendszeresen olvasom a bloggodat és néhány receptet már el is készítettem, nagy sikere volt :-)köszönöm .
    Gratulálok a szép kerek számhoz!

    VálaszTörlés
  21. Gratulálok a sok látogatódhoz és a jó kis receptjeidhez!

    VálaszTörlés
  22. Ez egy remek blog, természetes, hogy sokan látogatjuk.
    Kívánok egyre többet és többet...

    VálaszTörlés
  23. További ihletet és kitartást a blogíráshoz, szép kerek számmal jubilálsz nemsokára!!!! Gratulálok hozzá! :)

    VálaszTörlés
  24. Jujj de jó...nagyon nagyon gratula ^_^

    VálaszTörlés
  25. Hajrá! Hajrá! Szuper, tartalmas a blogod, látod mennyien szeretjük!:)

    sherpa

    VálaszTörlés
  26. Szívből gratulálok, csak így tovább, minden nap be szoktam nézni hozzád. Remek receptjeid vannak.

    VálaszTörlés
  27. Szívből gratulálok a kerek számhoz és még sokszor ennyit kívánok!

    VálaszTörlés
  28. Gratulálok ehhez a szép számhoz! :-)

    VálaszTörlés
  29. Gratula a látogatottsághoz, és még sokszor ennyit! :)

    VálaszTörlés
  30. Kész csoda, én csak most találtam rá a blogodra, de nagyon tetszik!
    Gratulálok a sok látogatóhoz!

    VálaszTörlés
  31. Gratulálok a sok látogatóhoz! Én is sűrűn itt vagyok, hisz mindig találok érdekességet és szuper jó recepteket! További sok sikert kívánok! Jó lenne a meglepi, de nagyon!!

    VálaszTörlés
  32. Csatlakozom a többiekhez és továbbra is várom a receptjeidet,
    Bmari62

    VálaszTörlés
  33. Sokszor ennyit kívánok Gizi! Előre a medve bőrére. Gratulálok

    VálaszTörlés
  34. Gratulálok a látogatóid számához, és köszönöm a jobbnál jobb recepteket! Beválnak...:o))

    VálaszTörlés
  35. Gratulálok a sok-sok látogatóhoz, de nem csodálkozom, hogy ilyen sokan vagyunk, hiszen minden egyes recepted remek :) Köszönöm a recepteket, szuper jókat szoktam belőle alkotni :)

    VálaszTörlés
  36. Drága Gizi! Gratulálok az 1.000.0000 látogatóhoz. Ez nem véletlen, hiszen szuperek a receptjeid és szépek a fotók. Én is nagyon szeretek hozzád járni.:)))

    VálaszTörlés
  37. Sokat járok itt, és szívesen térek vissza....és nemcsak a játék kedvéért.

    VálaszTörlés
  38. De izgi!Gratulálok szép kerek szám!Jók receptek ,sok finomságot tanultam tőled!Isten éltessen erőben egészségben hogy sokáig írd a blogod Magad és mások örömére!

    VálaszTörlés
  39. Remek háziasszony vagy Gizike! Ahogy mondtam a desszertek királynője! Szívből gratulálok!!

    VálaszTörlés
  40. Én is csak gratulálni tudok a sok látogatóhoz. Nem hiába térünk be ennyien. Sok finomságot készítesz. Természetesen mindenki várja az újabb finomságokat.

    VálaszTörlés
  41. komment ;) /gratulálok - Emőke/ :)

    VálaszTörlés
  42. A mindenit! Gratulálok! És nem csodálkozom, mert fantasztikus a blogod! Még, ha írni nincs is időm, mindig megleslek!

    VálaszTörlés
  43. Gratulálok a sok látogatóhoz!

    VálaszTörlés
  44. Gratulálok,szép kerek szám!

    VálaszTörlés
  45. Gratulálok, rendszeres olvasód vagyok :) Köszönjük a játékot!

    VálaszTörlés
  46. Gratulálok, éppen most sütöttem meg a málnás linzert. :)

    VálaszTörlés
  47. Én is jelentkezem a játékra. :)
    Nagyon szeretek itt olvasgatni, tök jó receptek vannak, és a képek is szuperek. :) További jó munkát, sok sikert!

    VálaszTörlés
  48. Gratulálok, sokszor benézek hozzád, így egy-két száz a millióból biztosan én leszek.
    További jó munkát, üdv
    EllaBella

    VálaszTörlés
  49. Gratulálok Gizi a sok látogatódhoz! Én is rendszeresen járok itt, és sütök-főzök a receptjeid közül, amit ezúton meg is szeretnék köszönni. :)

    VálaszTörlés
  50. Gratulálok!
    Remélem én is tarok majd egyszer ekkora számnál! Csak így tovább! Még 10x ennyit!!!!

    VálaszTörlés
  51. Gratulálok a bloghoz, én is sokat járok nálad. Köszi a recepteket! :)

    VálaszTörlés
  52. Gratulálok. Nagyon jók a receptjeid, sokat kipróbáltam már

    VálaszTörlés
  53. Még egyszer Gratulálok Gizi!
    Még sokszor ennyit kívánok , és nagyon sok finomsággal lepjél meg minket!

    VálaszTörlés