2011. szeptember 28., szerda

Eredményhirdetés!!!!!!



Először is szeretnék elnézést kérni azért, hogy ilyen sokáig várakoztattalak bennetek a játék lezárása után az eredmény kihirdetésével. Ennek csakis egy oka van, mivel az a szerencse ért, hogy meghívást kaptam a Laptopkonyha stúdiójába, és ott nagy örömömre együtt főzhettem Buza Sándorral.  Így aztán e-körül az esemény körül forogtak a napjaim.

Most azonban már nem szerettem volna tovább húzni az időt, így végre megtörtént a sorsolás!!!!
Mind az 55 név felkerült egy cetlire, majd egy kosárkába, és végül a kihúzásra került három név. A szerencsés nyertesek pedig  PETRA!!!!!  VANOCSKA!!!!! NYANYUS!!!!!
Megkérnélek benneteket, hogy a fozocskezes@citromail.hu címre küldjétek el a postai címeteket, hogy az ajándékokat részetekre postázhassam.

GRATULÁLOK MINDHÁRMÓTOKNAK A NYEREMÉNYHEZ!!!!

Egyben szeretném megköszöni mindenkinek a játékban való részvételt és azokat a kedves szavakat, melyekkel megajándékoztatok. Nagyon boldog vagyok, hogy ilyen sokan szeretitek, kedvelitek a receptjeimet. Ezek a visszajelzések még jobban arra késztetnek, hogy minél több receptet próbáljak ki, és osszam meg a tapasztalataimat mindenkivel.


 Most pedig következzenek a szerencsés nyertesek nevei és nyereményei!!!!




 Kedves Petra gratulálok!!!




Kedves vanocska gratulálok!!!




Kedves nyanyus gratulálok!!!


12 megjegyzés:

  1. Gratulálok a főzöcskézésedhez! Gratulálok a nyerteseknek !

    VálaszTörlés
  2. Gratula neked, és a nyerteseknek is.:)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a főzésedhez! Biztos nagy élmény volt! És gratulálok a nyerteseknek is! :) Köszönöm a játékot!

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a nyerteseknek!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm köszönöm,köszönöm!!Még sose nyertem.Alig akartam hinni a szememnek amikor megláttam a nevem.Mint egy gyermek összetrombitáltam házam népét lássák ők is.
    Buza Sándorral főzni!!Nahát nagy élmény lehetett,gratulálok.

    VálaszTörlés
  6. Drága Gizi! Nem hiszed el, de visszanéztem a játékhoz, hogy nem írt-e neked netán egy másik Petra is. De nem, ez tényleg én vagyok. Juhhéj!!
    De örülök! Köszönöm szépen.
    A Buza Sándorral közös főzésed meg lehet nézni valahol?

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok a nyerteseknek, Neked Gizuska pedig az élményfőzéshez!!

    VálaszTörlés
  8. Gizi!
    Én is gratulálok a nyerteseknek.
    Ugye, hogy nem kellett izgulni?:-))

    VálaszTörlés
  9. Mikor és melyik csatornán láthatunk?

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm mindenkinek a gratulációt!!! Nagyon jól éreztem magam, de erről már biztosan olvastatok az új bejegyzésben. Az adás felvétele a Laptopkonyha receptes oldalán lesz majd látható.

    nyanyus!
    Nagyon örülök az örömödnek, csak azt sajnálom,hogy nem láthattam az összetrombitálást!!!:)

    Petra!
    Biztosíthatlak, hogy TE voltál az egyedüli Petra a játékosok között!!! Veled együtt örülök én is.:)

    VálaszTörlés