2011. szeptember 26., hétfő

1 000 000. !!!!!!!!!!


Nagyon boldog vagyok, mivel a mai délelőttön a számlálómon megjelent ez a szép kerek szám. 1 000 000. !!!! Már tegnap este sejtettem, hogy a délelőtt folyamán, ha szerencsém lesz, akkor éppen elcsíphetem ezt a pillanatot. Reggel aztán majdnem teljesen el is feledkeztem arról, hogy benézzek a blogba, de szerencsére eszembe jutott, és szinte csak néhány percen múlott, hogy nem késtem le. A fényképezőt gyorsan előkapva vártam a pillanatra, és sikerült!!! Sikerült elcsípnem, így nagy örömömre megoszthatom mindenkivel.


Ezúton szeretném megköszönni mindenkinek, hogy részem lehetett ebben a nagy örömben. Mert bevallom ez az én számomra nagy öröm. Amikor elkezdtem írni a blogot, még álmomban sem gondoltam volna, hogy egyszer ez a nap is eljön majd. 

Köszönöm a rendszeres látogatóimnak!!!! Köszönöm mind a 330 Követőmnek (rendszeres olvasómnak, akik ebben a pillanatban már kettővel többen vannak mint a képen). Köszönöm azoknak, akik csak véletlenül találtak a blogomra.

KÖSZÖNÖM!!! KÖSZÖNÖM!!! KÖSZÖNÖM!!!!

Szeretném bejelenteni, hogy ezennel a JÁTÉK lezárult. Hamarosan sor kerül a sorsolásra, és az eredmény kihirdetésére. Annyit elárulok, hogy három szerencsés nyertest fogok kisorsolni, az ajándékcsomagok pedig a sütéshez-főzeshez kapcsolódó hasznos ajándékok lesznek.

Minden játékban résztvevőnek egyformán szurkolok, és izgatottan várom, hogy kik is lesznek a szerencsés nyertesek.

21 megjegyzés:

  1. Gratulálok ! Ma jutott éppen eszembe , hogy mennyi az annyi?:-))

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a szép számhoz! :)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Gizi, Én is gratulálok ehhez a gyönyörű kerek számhoz:) Nem véletlenül látogatjuk ennyien a blogodat, köszönjük a finom recepteket:)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Gizi, nagy - nagy gratula ehhez a hatalmas számhoz, igazán megérdemled, követendő példa vagy a számomra, gondolom mindenki számára. Hátha egyszer én is elérem ezt a számot, de addig még nagyon sok van. Kívánpok továbbra is nagyon sok követőt, olvasót, finom recepteket.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon gratulálok!!! Gyönyörű ez a szám.

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok! Még tízszer ennyi látogatót a jövőben :)

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok Neked szeretettel!:-)További sok olvasót kívánok!

    VálaszTörlés
  8. Gratulálok!Nem véletlen ez a siker!

    VálaszTörlés
  9. Gizusom ! Milliomos lettél. Gratulálok ehhez a gyönyörű számhoz. Nem véletlen ám ez a szám,ehhez éppen Te (is) kellettél:) Nagy gratula.

    VálaszTörlés
  10. Hatalmas gratuláció, szerintem is nagy dolog és köszi a sok jó receptet!

    VálaszTörlés
  11. Én is csatlakozom az előttem szólókhoz, és szeretettel gratulálok ehhez a gyönyörű eredményhez.

    VálaszTörlés
  12. Én is csatlakozom az előttem szólókhoz! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  13. Jujj de jó, örülök, hogy sikerült elcsípni :)
    És mégegyszer hatalmas gratula!

    VálaszTörlés
  14. Nagyon gratulálok, ahhoz pláne, hogy sikerült lefotózni is! :) Ez nem kis dolog!

    Betty

    VálaszTörlés
  15. Gratulálok Gizikém!
    Veled örülünk és várjuk a 2 000 000 !

    VálaszTörlés
  16. Nagyon köszönöm mindenkinek a gratulációt és a kedves szavakat!!!!:)

    VálaszTörlés