2013. február 15., péntek

Ma négyéves a blogom!!!!


 Köszönöm minden kedves látogatómnak, rendszeres olvasómnak, barátaimnak, és bloggertársaimnak, valamint mindazoknak akik csak alkalmanként néznek be hozzám, hogy megtiszteltetek az elmúlt négy év alatt a látogatásaitokkal. Nélkületek ma nem ünnepelhetném meg ezt a blogszületésnapot ilyen nagy örömmel, mint most teszem.



  Négy évvel ezelőtt, éppen ilyen borongós nap volt, amikor útjára indítottam a blogot. Akkor még kissé tapasztalatlanul kezdtem bele a receptek és fotók megosztásába, de úgy érzem a négy év alatt azért fejlődtem e téren. Ez idő alatt nagyon sok kedves emberrel ismerkedtem meg, sőt igazi barátságok is köttettek. Vannak akikkel már személyesen is találkoztam, és ez igazi élmény volt számomra. Ezalatt a négy év alatt sok levelet kaptam, melyeknek nagyon örültem, és természetesen mindegyikre válaszoltam is. Statisztikai adatokkal nem szeretnék senkit sem untatni, mivel azt gondolom, hogy ezek a számok csakis nekem jelentenek sokat. Számomra viszont nagyon sokat jelentenek, mert ezek teszik világossá hogy érdemes, és jó az amit csinálok. Ezután is megpróbálok megfelelni mint a magam, mint pedig a hozzám látogatók elvárásainak. Abban pedig csak reménykedni tudok, hogy a továbbiakban is minden kedves idelátogató szívesen nézelődik a receptjeim között, és esetleg még egy-egy kiválasztott ételt el is készít a családja számára.


Most pedig a blogszületésnap alkalomból szeretnék játékra hívni minden kedves látogatómat!!!!!

Semmi mást nem kell tenni annak érdekében, hogy éppen Te legyél a szerencsés nyertes, csakis ennél a bejegyzésnél egy kommentet (megjegyzést) írni.

A nyeremény (v. nyeremények) pedig egyenlőre legyen meglepetés!!!!

A játékot  2013. február. 22.-én este 8 órakor lezárom, és a sorsolást megtartom. Az eredményhirdetést pedig másnap mindenkivel egy posztban itt a blogon megosztom.


53 megjegyzés:

  1. Boldog 4. blogszületésnapot kívánok! ...és még nagyon sokat! :)

    VálaszTörlés
  2. Remélem még sokáig olvashatjuk remek receptjeidet.Boldog szülinapot a blogodnak,jó egészséget Neked,szeretettel.

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a születésnaphoz, további hasonlóan sikeres éveket kívánok!!! :)

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Kedves Gizi!
    Boldog blog-szülinapot kívánok!
    Minden nap megnézem az oldaladat és sokszor tőled merítek ötletet. Ahogy már pár levelemben írtam is, lassan már a kissé bonyolultabbnak tűnő receptjeiddel is megpróbálkozom, örömömre sikerrel. További jó blogolást, egészséget és örömet kívánok neked! szeretettel, Zsófi

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok Blogszületésnapod alkalmából! További sok sikert kívánok sok szeretettel!(Örülök hogy benéztem és észrevettem hogy ünnepelsz!)

    VálaszTörlés
  7. Sok boldog blogszületésnapot Gizi, örömmel olvaslak!! Csak gratulálni jöttem, nem játszani ;-)

    VálaszTörlés
  8. Boldog szülinapot,további sok sikert,jó sütés-főzést kívánok! :)

    VálaszTörlés
  9. Boldog blogszülinapot! Még sok-sok jó receptet kérünk! :-)

    VálaszTörlés
  10. Gratulálok sok szeretettel, boldog blog-szülinapot kívánok! :) Továbbra is leld örömödet a blog írásában, várjuk a recepteket! :)

    VálaszTörlés
  11. Gratulálok a blogszülinaphoz! Szívesen olvasom/készítem a receptjeidet! További sok erőt, egészséget kívánok, hogy sokáig tudjak még hozzád receptekért idelátogatni!

    VálaszTörlés
  12. Gratulálok a szülinaphoz! :-) Még nagyon sok finom receptet mutass nekünk!
    További erőt és egészséget kívánok!

    VálaszTörlés
  13. Boldog blogszülinapot kívánok! További sok örömöt az életben, és a konyhában! :)

    VálaszTörlés
  14. Gratulálok a Blogszülinaphoz! További sütéssel-főzéssel, fantasztikus receptekkel teli boldog Évet még!!

    VálaszTörlés
  15. Boldog blogszülinapot és hálás köszönet az eddigi receptekért!

    VálaszTörlés
  16. Éljen a blogod! Az enyém elmúlt hét éves, de mindig elfelejtek megemlékezni róla...

    VálaszTörlés
  17. Gratulálok a szülinapodhoz, és kívánom, hogy még sok jó receptet hozz nekünk. Marcsi

    VálaszTörlés
  18. Boldog Blogszülinapot, s még sok - sok évet előre:)

    VálaszTörlés
  19. Még sok boldog blogszülinapot kívánunk! Továbbra is várjuk a finomságokat!:-)

    VálaszTörlés
  20. Gratulálok a blogodhoz! Köszönöm a sok finom és ötletes receptet. További sikeres éveket és sok kitartást kívánok! :)))

    VálaszTörlés
  21. Kedves Gizi, itt is szeretettel gratulálok és még nagyon sok blogszülinapot kívánok mindannyiunk örömére :)!!

    VálaszTörlés
  22. Boldog Blogszülinapot kívánok Neked, s kívánom, hogy élvezd még nagyon sokáig a sütés-főzés-fotózás örömeit. S csak nyugodtan kényeztess benünket a legfinomabb receptekkel, ajánlókkal.

    VálaszTörlés
  23. Boldog blogszülinapot kívánok! Nagyon szép gyűjtemény gyűlt össze, gratulálok!

    VálaszTörlés
  24. Boldog Blogszületésnapot kívánok. Egy nagyon igényes, jó blogot ismertem meg, mindig örömmel böngészek az oldaladon. Több receptet hasznosítottam már családom örömére. Különösen a lányomék szeretik a sok ötletes "vegetáriánus " receptet. Még sok ilyen finomságot kívánok magunknak.

    VálaszTörlés
  25. Kicsit megkésve, e annál nagyobb szeretettel kívánok Nagyon Boldog blogszülinapot!! Sok csodás recepted van, amiket szívesen olvasgatok, amikor csak tehetem!! további sok sikerélményt kívánk a blogolásban, és egészséget, hogy még több fino étel receptjét hozhasd nekünk! :)

    VálaszTörlés
  26. Kissé megkésve, de annál nagyobb szeretettel kívánok Nagyon sok Boldog Blogszülinapot !! Imádok nálad nézelődni, s kívánom, hogy még nagyon sokáig örvendj jó egészségnek, hogy sok finom étel receptjét tudd megosztani velünk!! További sok sikert a blogolásban!!

    VálaszTörlés
  27. Boldog Születésnapot!Csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  28. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  29. Kedves Gizi!
    Gratulálok, még sok blogszülinapot kívánok, igazán jó olvasni a recepteket, mivel mindegyikből látszik milyen szeretettel sütsz, főzöl, okozol örömöt az ételekkel. További jó munkák kívánok. EllaBella

    VálaszTörlés
  30. Boldog blogszülinapot kívánok,sok szeretettel:)
    Rengeteg,isteni jó sütemény- és ételrecept.Irígyellek a kitartásodért és csak így tovább!:)

    VálaszTörlés
  31. Még sokszor 4 évet kívánok Gizi! :)

    VálaszTörlés
  32. Kedves Gizi! Boldog Blogévfordulót kívánok neked! Naponta nézem a blogodat, szeretem a receptjeidet, kis konyhám fontos részévé váltatok! :-)

    VálaszTörlés
  33. Isten éltessen sokáig !
    Jó egészséget kívánok Neked, hogy még sok-sok finom recepttel örvendeztess meg minket !

    Szép hétvégét Neked !

    VálaszTörlés
  34. Nagyon boldog Blogszülinapot kívánok!! Várjuk a sok-sok új finomságot.

    VálaszTörlés
  35. Kedves Gizi, gratulálok a blogszülibapodhoz! Kívánom, hogy ezután is süssél-főzzél hasonló finomságokat családod örömére, és amit lehet, ossz meg másokkal is.

    VálaszTörlés
  36. Gratulalok. Csak igy tovabb! Boldog szuletesnapot! :) (es meg sokat)

    VálaszTörlés
  37. Kedves Éva!

    Jó szívvel Gratulálok a Blogodhoz! Nekem nagyon tetszik. Köszönöm szépen a sok klassz receptet. Még sok-sok évig Blogolj légyszíves!

    VálaszTörlés
  38. Kedves Éva!
    Jó szívvel Gratulálok a Blogodhoz! Nagyon szeretek ide járni örülök mikor új receptet töltesz fel. Köszönöm szépen a sok ötletet. Kívánom hogy még sok-sok évig blogoljál.

    VálaszTörlés
  39. Gratulálok mégegyszer és várom továbbra is a sok jó receptet.Nóra

    VálaszTörlés
  40. Csatlakozom az előttem szólókhoz! Még sok-sok blogszülinapot kívánok!

    VálaszTörlés
  41. Gratulálok és további sok sikert kívánok!

    VálaszTörlés
  42. Juhhéééé, játék :-D Boldog blogszülinapot!!!!

    VálaszTörlés
  43. Gratulálok a blogodhoz,és a blog 4. szülinapjához! Ez bizony nagy idő!
    További jó blogolást kívánok remek receptekkel és sok látogatóval!

    VálaszTörlés
  44. Kedves Gizi!
    Boldog születésnapot kívánok! Sok receptet elmentettem már tőled, pont tegnap készítettem el az egyiket!:)

    VálaszTörlés
  45. Szép évfordulót ért meg a blogod :) Nekem különösen kedves ez a 4-es szám, hiszen 4 év után lett belőlem menyasszony :)

    VálaszTörlés
  46. Kedves Gizi!
    Nekem a 4-es a szerencseszámom. Gondoltam, ez jó előjel és akár én is lehetek a szerencsés a nyereményjátékodban. Ha nem kizáró ok a sorsolásból, akkor elárulom, hogy egyszer már nyertem :) Azért, mert rátaláltam a blogodra. Azóta követem, olvasom és szeretem. Remélem még sok évig írhatunk neked "blogszülinapi" köszöntőket! :)
    Baráti üdvözlettel: R. Judit

    VálaszTörlés
  47. Gratulálok a bolgodhoz és örülök, hogy ekkora kitartással írod! Lágysízves ne hagyd abban, nagyon szívesen olvasgatom! Köszönöm a befektetett munkát!

    VálaszTörlés
  48. Én is gratulálok, az utóbbi hónapokban rengeteg klassz süteményedre kattintottam, és remélem a jövőben is fogok!:)

    VálaszTörlés
  49. Gratulálok! Kívánok ugyanilyen kitartást a következő évekhez! :)

    VálaszTörlés
  50. Kedves Gizi!

    Szívből gratulálok a 4. blog-születésnapodhoz. Bár már nem vagyok fiatal, mégis nagyon sokat tanultam Tőled. Mindíg szívesen kereslek fel. Ma is így történt. Hét végén jönnek az unokáim és megsütöm nekik Rigó Jancsit, ami az egyik kedvencük. Köszönöm az Ő nevükben is a sok jó receptet. Csak így tovább. Sok sikert az elkövetkező évekhez. Szeretettel: B.Zsuzsa

    VálaszTörlés
  51. Nagyon köszönöm mindenkinek a gratulációt, és a játékban való részvételt!!!

    VálaszTörlés