2013. február 24., vasárnap

Blogszülinapi játék EREDMÉNYHIRDETÉS!!!

Először is szeretném megköszönni azoknak akik részt vettek a játékban, és felköszöntöttek a 4. blogszületésnapom alkalmából!!! Nagyon jól estek a kedves szavaitok, és a biztatás,  hogy továbbra is osszam meg a receptjeimet. Annak pedig különösen örültem, hogy többen is szívesen készítik el a receptjeimet a családjuk részre. Ezek a kedves bejegyzések továbbra is erőt adnak a fojtatáshoz, és ígérem ezután is megosztom az általam elkészített, és jónak ítélt ételek receptjeit.

Most pedig a sorsolásról néhány szót ejtenék. Mivel a hagyományos dolgoknak vagyok a híve, így a neveket egyesével felírtam egy cetlire, majd a férjemet segítségül hívtam, és megtörtént a sorsolás.
Ő két nevet húzott ki, mégpedig   MAGDI  és   KATALIN   a két szerencsés nyertes.




Az első ajándékcsomag nyertese MAGDI.




A második ajándékcsomag nyertese KATALIN.


Megkérném mindkettőtöket, hogy e-mailben a fozocskezes@citromail.hu címre küldjétek el a pontos címeteket, hogy eltudjam küldeni a nyereményeteket.


A többiek se csüggedjenek, mert lesz még játék és akkor hátha éppen nekik kedvez majd  a szerencse.

Minden kedves látogatómnak a továbbiakban is jó nézelődést, receptválogatást, és sütést-főzést kívánok!!

16 megjegyzés:

  1. Gratulálok a nyerteseknek! Köszi a játék lehetőségét!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Gizi!
    Nem tudom kezdjek-e örvendezni?? Én lennék a nyertes?? Ha igen, nagyon szépek köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Magdi!
      Gratulálok!!! Igen Te vagy az egyik nyertes, nyugodtan kezdjél el örvendezni. Kérlek írd meg a pontos címedet e-mailben, hogy postázni tudjam az ajándékot.

      Törlés
    2. Jaaaaaaaaaaajjjjjj, de jóóóó!!!!! Nagyon szépen KÖSZÖNÖM!!!!!

      Törlés
    3. Kedves Magdi! Veled együtt örülök!!! A címed megérkezett, hamarosan küldöm a csomagot.:)

      Törlés
  3. Gratula a nyerteseknek:) Katalin, úgy látom mostanában feléd fordult a szerencse:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy néz ki, hogy Te hoztad meg a szerencsémet :)

      Törlés
  4. Gratulálok!! Nagyon klassz ajándékok! :)

    VálaszTörlés
  5. Kedves Gizi! Reggel már írtam egy megjegyzést, lehet nem ért oda hozzád. Nem tudom én vagyok-e az a Katalin, aki nyert. Ha igen, akkor nagyon örülök neki, és nagyon szépen köszönöm :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Katalin! Sajnos nem ért ide a megjegyzésed, de Te vagy az a Katalin. Gratulálok a nyereményedhez!!! Kérlek küld el a pontos címedet e-mailben, hogy postázni tudjam az ajándékot.

      Törlés
  6. Kedves Gizi! Nincs semmi csüggedés.....:) ez a játék egy igazán kedves ötlet volt a részedről! Katalinnak és Magdinak pedig én is gratulálok! :) R.Judit

    VálaszTörlés