2009. április 27., hétfő

Sült banán


Ma sikerült vennem jó érett banánt, és ezért gyorsan kipróbáltam ezt a receptet. A tv-paprika egyik adásában láttam, és nagyon megtetszett. Rántott banánt már többször készítettem, és az is nagyon ízlett, na ezen felbuzdulva, gondoltam rossz ez sem lehet. És valóban nagyon finom volt. Én pudingot főztem hozzá, a tv-ben vanília fagyival tálalták. De a hideg puding is illik hozzá.


4 db érett banán
1 cs vaníliás pudingpor
0,5 dl tej
2-3 ek cukor


Egy tepsibe sütő papírt tenni, és ráhelyezni a banánokat. Közepes hőmérsékletű sütőben 30 perc alatt készre sütni. Akkor lesz megfelelően megsülve, ha már jó barna a színe. Ekkor a sütőt lezárni és még pár percig bent hagyni.

A pudingport a tejjel és a cukorral simára keverni, majd sűrűre főzni. Hagyni teljesen kihűlni, majd hűtőbe tenni hogy jó hideg legyen.
Tálaláskor a banánt felnyitni, a pudingot mellékanalazni, és a banán kiszivárgó levével meglocsolni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése