2010. február 19., péntek

Sajtos csirkemell, sárgarépa salátával


Ma egy kicsit könnyedebb ebédet készítettem. A csirkemellet idáig nem nagyon kedveltem, mert túl száraznak találtam. Viszont amióta nem a sütőben készítem el, hanem egy serpenyőben pici olajon, azóta az egyik kedvencem lett. Nem szárad ki sütés közben, így a hús finom szaftos marad. Most egy sárgarépa salátát készítettem hozzá, mely a salátáknál megtalálható. Gyorsan elkészíthető, így nem kell órákat a konyhában tölteni, mégis egy finom ebédet tudunk feltálalni.

4 db csirkemell
4 szelet füstölt sajt
zsemlemorzsa

őrölt fehérbors
olíva olaj

A melleket megmosni, besózni és megszórni őrölt fehérborssal. Kicsit állni hagyni.
Egy darab száraz zsemlét, durvábbra darálni, majd ebbe jól beleforgatni a húst.
Egy serpenyőbe kevés olajat önteni, majd belehelyezni a húst. Szép lassan, addig sütni míg az alsó fele szép színt kap.(kb. 5 perc)
Ezután átfordítani, majd rátenni a tetejére egy szelet sajtot.
Megint addig sütni, hogy az alsó fele szép színt kapjon.(kb.5 perc)
Ezalatt az idő alatt, a tetejére helyezett sajt, szépen ráolvad a húsra.
Bármilyen körettel, vagy salátával tálalható.

4 megjegyzés:

  1. De szeretem! A morzsát kihagyom, de meg fogom csinálni...

    VálaszTörlés
  2. Szia Gizi.
    Csak ide értem, nem rég jöttünk haza de nagyon kimerített. Nagyon szép hétvégét, kívánok neked pihend ki magad... puszi

    VálaszTörlés
  3. Andi!
    Morzsa nélkül is tuti a siker!!!:)

    VálaszTörlés
  4. Szia Réka!
    Köszönöm. Te is pihenjél ma sokat, én is azt teszem!!!
    Szép hétvégét kívánok neked!!!:)

    VálaszTörlés