2010. február 15., hétfő

AZ ELSŐ BLOGSZÜLINAPOM!!!

Egy éves lett a blogom!!!!

Pont egy évvel ezelőtt, február 15.-én, nagy vívódások után elszántam magamat, hogy mégis elkezdem írni ezt a blogot. Először csak saját magam szórakoztatására, és persze a külföldön élő barátaimmal szerettem volna megosztani e-módon a kedvenc receptjeimet. Akkor még tele voltam kételyekkel, hogy egyáltalán majd rajtuk kívül érdekel-e bárkit is. Persze az ilyen gondolatokat gyorsan elhessegettem, és meggyőztem magamat arról, hogy miért is kezdtem el írni. Mérhetetlen volt az örömöm amikor szinte naponta egyre többen látogattak meg. Aztán megjelentek az első rendszeres olvasóim is. Ettől még nagyobb kedvvel, és lendülettel álltam neki naponta a főzésnek, (mely mindig nagy kihívás) fényképezésnek, (mellyel azért eleinte voltak kisebb-nagyobb gondjaim) Persze azért voltak olyan időszakok, amikor a feladás határán álltam (sajnos értek lekicsinylő megjegyzések egy bizonyos baráti társaságtól) de végül az ilyenek csak megerősítettek abban, hogy igenis jó amit csinálok. Mert különben minek is jönnének nap mint nap ők is nézelődni. Most már semmiképpen nem hagynám abba, főleg azok után hogy mára már több mint 190000-en látogattak meg és keresgéltek a receptjeim között.

KÖSZÖNÖM ezt az évet mindazoknak akik naponta ellátogatnak hozzám, KÖSZÖNÖM a rendszeres olvasóimnak, és KÖSZÖNÖM azoknak a kedves barátaimnak, akiket ezalatt az idő alatt megismerhettem!!!!!!!!

Szeretnék mindenkit meghívni egy pohár pezsgőre, még ha csak így virtuálisan tudunk is koccintani. Mindenkinek kedves egészségére!!!!!




22 megjegyzés:

  1. Csin-csin:)))
    Boldog blogszületésnapot!!!
    És kívánok még sok-sok ilyen évet.

    VálaszTörlés
  2. Egészségedre!

    Boldog blogszülinapot és köszönet a sok-sok-sok finomságért!!!

    VálaszTörlés
  3. Sok boldog blogszülinapot még!

    VálaszTörlés
  4. Boldog szulinapot es meg sok ilyen fincsi receptet!:)

    VálaszTörlés
  5. Gizikém!
    Szeretettel köszöntelek Téged is és a blogodat is. Isten éltessen mindkettőtöket!
    Egészségünkre!! :))

    VálaszTörlés
  6. Boldog blogszülinapot kívánok én is!
    Nagyon örülök, hogy megismerhettelek!
    Egészségedre!! :-)

    VálaszTörlés
  7. Boldog blogszülinapot és még nagyon sokat mindannyiunk örömére! :))

    VálaszTörlés
  8. Főzz még sokat nekünk! Sok boldog blogszülinapot! :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon sok boldog szülinapot kívánok még a blognak és Neked is. Minden jót!

    VálaszTörlés
  10. Boldog blogszülinapot, s még jó sokat kívánok!:-))

    VálaszTörlés
  11. Boldog szülinapot kívánok én is puszi

    VálaszTörlés
  12. :))
    Igaz nem iszom de
    ha van még egy kis pezsgő kérek egy keveset!!!

    VálaszTörlés
  13. Gizike,
    boldog blog évfordulót kívánok!!!

    VálaszTörlés
  14. BOLDOG SZÜLINAPOT NEKED, NEKÜNK PEDIG SOK FINOM RECEPTET KIVÁNOK :))

    VálaszTörlés
  15. Gizike,engedd meg,hogy sok szeretettel kivánjak Neked Boldog születésnapot,az Évfodulon,és gratulálok a sikerhez.Egyben örülök,hogy megismertelek,sok tanulsággal.Amit tanultam egyik nap,Ami jön fogadd el,ami menni akar engedd el.remélem nem az útobbi.puszil Melli.

    VálaszTörlés
  16. Nagyon-nagyon köszönöm mindenkinek a köszöntést, és a kedves szavakat!!!! Nagyon boldog vagyok hogy megismerhettelek benneteket!!!:)

    VálaszTörlés
  17. Boldog szülinapot!Köszönöm a sok sok finomságot.Jövőre Veled ugyanitt a millióval!

    VálaszTörlés