2010. február 7., vasárnap

Tombol a tél!!!!



Már napok óta megint tombol a tél az egész országban. Ennyi hó már nem is emlékszem mikor esett utoljára. Na én ennek igen csak örülök, és remélem még egy kis ideig így is marad, de aztán gyorsan jöjjön majd a tavasz.(bár így is lenne) Addig is hódolhatok a másik szenvedélyemnek, a quadozásnak!!! (azért az első helyen továbbra is a sütés-főzés marad) A mai délutánunkat is kint a friss, mondhatni csípős hidegben töltöttük, egy hóval borított akadály pályán. És bizony sokszor úgy csúszott, hogy hajmeresztő még vissza gondolni is rá. Nagyon jól éreztük magunkat, és még pár napig szívesen eltölteném így az időmet, de azért már nagyon várom a tavaszt.




És egy kis havas kép az udvarról, melyet már régen takart ekkora hó paplan.





11 megjegyzés:

  1. Hú,de vagány vagy azon a quadon!:-))

    VálaszTörlés
  2. Azta!
    Gizi sokszor megleptél már,olyan szupi kajákat csinálsz!
    De az első kép visz mindent!!!!
    :-)
    A férjem üzeni, nagyon irigykedik!!!

    VálaszTörlés
  3. na, szó szerint ezt akartam írni én is, mint Andi! :D
    hogy de vagányul festesz a quadon.saját?

    VálaszTörlés
  4. bocs, azt akartam írni, mint Andi/cuki. nem gondoltam, hogy míg beírom az előző kommentet megelőz egy másik Andi is! :)

    VálaszTörlés
  5. Gizike,nem vagy semmi.Azt hiszem,mostantól Te vagy a sztár.puszil Melli.

    VálaszTörlés
  6. Hű, de vagány, ahogy Andi is írta...Meg vagyok lepve!!! Szuper lehetett!!

    VálaszTörlés
  7. Andi!
    Köszönöm!! Vagánynak is érzem magamat rajta!!!:))

    VálaszTörlés
  8. Andi!
    Szeretek meglepetéseket okozni!!!!:))
    Mond a férjednek ne irigykedjen!!! Szívesen meghívlak benneteket, egy kis szórakozásra, ha nem laktok túl messze, és van kedvetek hozzá!!!! Nagyon szimpatikusak vagytok mindketten, láttam a fényképeiteket!!!:)

    VálaszTörlés
  9. christaylor!
    Köszi neked is, hogy vagánynak találsz!!!!
    Igen a sajátom!!!! Így bármikor elszórakoztathatom magamat.De a hóban quadozás élménye nem hasonlítható semmi máshoz. Szuper!!!:)

    VálaszTörlés
  10. Melli!
    Ezt idáig is tudtad, hogy nem egy semmi csaj vagyok!!!Vagy nem?????:))

    VálaszTörlés
  11. trinity!
    Remélem nem okozok több meglepetést, mert lassan mindent elárulok magamról!!!:))Valóban nagyon szuper!!!!

    VálaszTörlés