2010. február 16., kedd

Baconba göngyölt körte




Baconba göngyölt aszalt szilvát már többször is sütöttem, és nagyon is ízlik nekünk, most azon felbuzdulva, na meg nemrégiben a tv-ben meglátva ezt a finomságot, úgy döntöttem itt az ideje, hogy ne halogassam tovább, és én is elkészítsem. A körtének az édes íze, és a bacon sóssága, most is remek párosításnak bizonyult. Előételként kiváló feltálalni, mert akinek még esetleg nem jött meg az étvágya, e-finomság után biztosan mindent felfog falni.





 Hozzávalók:

2 db körte
1 cs bacon

Érdemes kicsit érettebb körtéket választani, de ne legyenek azért túl puhák sem.
Meghámozni, majd felnegyedelni, és a magházukat kivágni.
Minden darab körtét, a baconnel körbetekerni.
Egy sütőpapírral bélelt tepsibe egymásmellé helyezni őket.
Közepes hőmérsékletű sütőben, szép pirosra sütni.
Még melegen tálalni. Különösen finom a körte és a szalonna íze együtt.

8 megjegyzés:

  1. Szuper! Bármely reneszánsz asztalon is megállná a helyét. Hihetetlenül jó ötlet. Milyen körtét használtál?

    VálaszTörlés
  2. Érdekes és egyben izgalmas párosítás, nagyon guszta :)

    VálaszTörlés
  3. Én is csak szilvával próbáltam még, de ez nagyon jó ötlet. Megsütjük. :-)

    VálaszTörlés
  4. Szia Sándor!
    Köszönöm!!!! Vilmos körtével készítettem, és nagyon finom lett. Te még nem sütöttél így körtét?

    VálaszTörlés
  5. Belly!
    Izgalmasan finom lett, biztosan neked is ízlene!!:)

    VálaszTörlés
  6. Zsiri!
    Köszönöm!!! Egy próbát megér, főleg ha szereted az izgalmas ételeket kipróbálni!!:))

    VálaszTörlés
  7. Ani!
    Nem fogod megbánni!!! Majd meglesem nálad, hogy neked milyen lesz.:)

    VálaszTörlés