2010. február 11., csütörtök

Megint díjat kaptam!!!!!


Nagy megtiszteltetés ért, aminek nagyon megörültem, mert két olyan blog tulajdonostól kaptam, akiket szinte nem is ismerek. Ezek szerint ők, MOSOLYREND ÉVI, és SZIRANSZKI azért többet tudnak rólam. Mostantól viszont, én is rendszeres látogató leszek a blogjaikban, és gyönyörköd abban a sok szépségben amivel náluk találkozhatok.

Nagyon köszönöm mindkettőtöknek, hogy megtiszteltetek!!!!!

Mivel már nem is olyan régen, szintén megkaptam ezt a díjat, és akkor részletesen írtam is 7 pontban magamról, most csak egy rövid kis bejegyzést írok.

1. Nagyon szeretek sütni-főzni, és ez egyre jobban elhatalmasodik rajtam.
2. Sajnos abszolút nincs semmi kézügyességem.
3. Sok szabadidőm van, de még soha nem unatkoztam.
4. Szeretem a virágokat, és megpróbálom a kertemet szebbé tenni velük.
5. Imádok motorozni, quadozni, és ezekkel a járgányokkal nagy kirándulásokat tenni.
6. Minden nap 50 km-ert tekerek a szobabiciklimen.
7. Egyszer szeretnék részt venni a Budapest-Bamako Rally-n.(remélem ez sikerülni is fog)

Én most személy szerint nem adnám tovább ezt a díjat, de ha bárki kedvet érez hozzá, hogy megosztana velünk magáról néhány dolgot, azt szívesen elolvasnám!!!

11 megjegyzés:

  1. Gizike gratulálok,ha valaki te aztán megérdemled.Szeretettel gondolok Rád Melli.

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok :-)

    Megint elámultam rajtad :-) Motor, quad, 50 km bicaj/nap és Bamako-álom! Szédületes vagy!

    VálaszTörlés
  3. Szia Gizi.
    én is gratulálok a díjhoz, úgy érzem megérdemelted...:)) Remélem jól vagy?? én most kezdek megint beteg lenni,tegnap előtt kezdődőt reggel,úgy éreztem szédülök délután már kapart a torkom és más nap már fájt is a torkom és köhögtem:(

    VálaszTörlés
  4. Ja és 3 napig nem volt nettünk sem...

    VálaszTörlés
  5. Szép hétvégét és, jó pihenést puszi

    VálaszTörlés
  6. Melli!!
    Nagyon köszönöm!!! Én is szeretettel gondolok rád.:)

    VálaszTörlés
  7. Szarinszki!
    Nagyon köszönöm a díjat is, és azt is hogy rendszeresen benézel hozzám!!:)

    VálaszTörlés
  8. Sziranszki!!

    Elnézésedet kérem, hogy rosszul írtam az előbb a nevedet!!!!!

    VálaszTörlés
  9. Viki!
    Köszönöm!!!
    És még nem is tudsz rólam mindent!!!!:))) Tudod nem szeretnék megöregedni!!!!!!:)))

    VálaszTörlés
  10. Szia Réka!
    Jobbulást kívánok neked, és nagyon vigyázz magadra!!!!!
    Szép, és betegségmentes hétvégét!!! puszi

    VálaszTörlés