2010. január 8., péntek

Díjat kaptam!!




Anditól, Anitól és Gasztroboszitól kaptam ezt a kitüntető díjat. Nagyon köszönöm nektek hogy rám is gondoltatok. Elég nehéz feladat ez, legalább is nekem, mert lehet amit én fontosnak tartok leírni, az mást kevésbé sem érdekel. Na de félretéve az aggályaimat, itt van az a 7 dolog melyet szeretnék megosztani magamról.

-->A díj szabályai:

1. Meg kell köszönnöm a díjat, annak akitől kaptam.
2. A logót ki kell tennem a blogomba.
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.
4. Írnom kell magamról 7 dolgot, amit mások érdekesnek találhatnak.
5. Tovább kell adnom 7 "blogtársamnak".
6. Be kell linkelnem őket.
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.

-->1. A férjemmel élünk kettecskén, de ettől még cseppet sem unalmas az életünk. Nem járok dolgozni, de még soha nem unatkoztam itthon. Ehhez persze hozzá tartozik az is, hogy elég sok időt töltök a laptopom társaságában a neten szörfözve.

2. Imádok sütni-főzni, de ez szerintem a bejegyzéseimen látszik is. Mindenevő vagyok szeretek új dolgokat kipróbálni a konyhában. Kedvenc ételem a csokitorta, és legszívesebben minden nap azt ennék.

3. Kicsit naiv vagyok, és elsőre mindenkinek elhiszek(hittem) mindent. Már sokat változtam e-téren, és tudom, nem minden az aminek látszik. Szívesen segítek mindenkinek amiben csak tudok, de azt nem szeretem ha baleknak néznek.

4. F1 rajongó vagyok és semmi szín alatt nem hagynék ki egy futamot sem. Még a programjaimat is a versenyek időpontjához igazítom.

5. Szeretem a kihívásokat. És nem ismerem azt a szót hogy lehetetlen.

6. Nem bírom a kötöttségeket, és a kötelező dolgokat. Igaz ha magam választhatok, lehet éppen arra esik a választásom ami különben kötelező lenne.

7. Szeretek egyedül, csendben elmerengeni, viszont imádom a társaságot és a jókedvet.
A napsütést a tengerparton, hosszú sétákat a hegyekben, akár itthon, akár külföldön.

És hogy én kiknek adom tovább a díjat abban a tudatban hogy kicsit jobban megismerjük őket, íme ők pedig a következők:

20 megjegyzés:

  1. Köszönöm, nagyon szimpatikus "érdekes" dolgaid vannak.:-))

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a díjat Gizi. Aranyos vagy, hogy már másodjára gondolsz rám.
    Jó volt olvasni a "bemutatkozásodat". :)

    VálaszTörlés
  3. Gizi! Mindenre kíváncsiak vagyunk. Ezzel megleptél, hogy F1 rajongó vagy :-)

    VálaszTörlés
  4. Ahogy Ani is írja: F1 rajongó vagy! No ezek azok a dolgok, ami innen biztos nem derülne ki :-)

    Ha van csokitorta, szólj! Én is elviselném minden nap :-)

    VálaszTörlés
  5. Andi!
    Én is zívesen olvasgattam nálad!!! Ami meglepett,hogy ilyen nagy fiad van.:)

    VálaszTörlés
  6. Thrini!
    Én mindig gondolok rád is!!!! :)

    VálaszTörlés
  7. Andi!
    Köszi hogy elolvastad!!!:)

    VálaszTörlés
  8. Ani!
    Tudod, egy meglepetés az élet!!!:)

    VálaszTörlés
  9. Viki!
    Imádom a F1-et, na meg a csokitorta a gyengém!!! Feltétlen szólok ha tortakúrát tartok, vagy küldök neked is!!:)

    VálaszTörlés
  10. Szia:)
    Gratulálok a díjashoz...:))
    Az utolsó bejegyzésnél egy kis félreértés történt a fokhagymakrém levest nem és csináltam és nem is én írtam le a blogba hanem Peti.
    A bejegyezte:Barany, ha ezt látod azt Peti
    írta...

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm, hogy kicsit többet tudhattam meg rólad! :-))

    VálaszTörlés
  12. Réka!
    Köszönöm!!! Bocsika, de nem is néztem ki jegyezte be, máskor jobban figyelek!!:) Akkor Petinek gratulálok hozzá!!!
    Szép napot!!puszi

    VálaszTörlés
  13. Gabriella!
    Nincs mit, én is szeretnék kicsit többet tudni rólad!!:) Örülök hogy jól vagy!!!! Puszi

    VálaszTörlés
  14. Gasztroboszi!
    Ez kölcsönös, így én is megismertelek kicsit!! Sőt még a szerkesztett oldalaidra is ellátogattam. Gratulálok hozzá!!:)

    VálaszTörlés
  15. Köszönöm szépen a díjat! Jó volt kicsit többet megtudni Rólad. Én is igyekszem megírni.....

    VálaszTörlés
  16. Drága drága Gizikém!

    Annyira jó volt, hogy közelebbről, illetve más oldalról is engedted, hogy többet tudjunk meg rólad!Jó volt olvasni! A díjat nagyon köszönöm, hamarosan közéteszem.

    Küldök Neked egy óriáspuszit, és egy virtuális csokitortát:)))

    VálaszTörlés
  17. En is koszonom szepen, hogy gondoltal ram! Igyekszem hamarosan megirni magamrol a 7 dolgot.
    Jol volt olvasni Rolad! Tovabbi szep hetet!

    VálaszTörlés