2009. március 4., szerda

Spenótos gnocchi

Ezt a receptet a TV- Paprika egyik adásában láttam. Nagyon megtetszett és úgy döntöttem kipróbálom. Szeretem a spenótot, így biztos voltam hogy ízleni fog. És valóban, nagyon finom lett. Elkészíthető mirelit spenótból , de persze a frissből azért sokkal finomabb. Tejfölös gombát készítettem hozzá. Bátran ajánlom minden spenótot kedvelőnek.

0,5 kg krumpli
20 dk főtt spenót
liszt
1 db tojás


A krumplit sós vízben puhára főzni. Hagyni teljesen kihűlni, majd hozzákeverni az előzőleg puhára főzött, kihűtött és pépesített spenótot. Sóval ízesíteni majd a tojást, és annyi lisztet keverni hozzá, hogy jól gyúrható masszát kapjunk. Összegyúrjuk és kb újnyi vastagságúra kinyújtjuk, majd fél cm-es darabokra vágjuk. Bő forró vízben párpercig főzzük, amikor feljön a víz tetejére szűrő kanállal kiszedjük. Pici olajat öntünk rá, és óvatosan összerázzuk, még melegen tálaljuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése