2010. május 28., péntek

Pestós-sajtos és mustáros-sajtos karaj.


Amikor a fagyasztóból előbányásztam egy csomag karajt, még fogalmam nem volt mit is készítsek belőle. Aztán úgy döntöttem, mivel kevés időm volt a főzésre, hogy megsütöm. Valamivel mégis kicsit ízletesebbé szerettem volna tenni, ezért pár szeletet pestóval, pár szeletet pedig csípős dijoni mustárral kentem jól be. A végén pedig megszórtam reszelt sajttal. Mindkét változat nagyon finom lett. Itt a hétvége és aki nem szeretne órákig a főzéssel bajlódni, annak a figyelmébe ajánlom. Nekem nagy sikerem volt vele, gyorsan el is fogyott mindkét változat. Az első képen a mustáros-sajtos változat látható.



Íme a pestós-sajtos változat:







pár szelet karaj
csípős dijoni mustár
pestó (olívás-bazsalikomos)
reszelt sajt
olívaolaj

A hússzeleteket enyhén kiklopfolni, majd mindkét oldalát besózni.
Pár szeletnek mindkét felét ízlés szerint bekenni mustárral.
A megmaradt szeletek mindkét felét ízlés szerint bekenni pestóval.
Egy tepsit kibélelni sütőpapírral, majd vékonyan meglocsolni olívaolajjal.
Erre az olajozott sütőpapírra, egymás mellé helyezni a hússzeleteket, majd a tetejét szintén meglocsolni egy kis olajjal.
Előmelegített sütőben, közepes hőmérsékleten kb. 15 percig sütni, majd kivenni a sütőből és megszórni reszelt sajttal.
Visszahelyezni a sütőbe és addig sütni még szép piros sül.
Köretnek kukoricás rizst kínáltam hozzá, de krumplival is kitűnő.

10 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ötlet,szeretem az egyszerűen,gyorsan elkészíthető ételeket! :)
    8már vettem ki a fagyóból húst,de nem karaj:(,majd megnézem,lehet-e belőle ilyet készíteni!)

    VálaszTörlés
  2. Mindkettő isteni lehet,a köret is kedvencem.

    VálaszTörlés
  3. Annyira jól néz ki!!! :) Meg is éheztem ;)

    VálaszTörlés
  4. andi!
    Tényleg gyors és mégis finom. Én tarjából is szoktam csinálni.:)

    VálaszTörlés
  5. Melli!
    Köszi, szívesen meghívlak ebédre!!:)

    VálaszTörlés
  6. Livi!
    Köszönöm!!! Tessék csak egyél nyugodtan.:)

    VálaszTörlés
  7. Mindkettő isteni lehetett!
    El is mentem...

    VálaszTörlés
  8. Andi!
    Nagyon finom!!! Remélem neked is ízlik majd.:)

    VálaszTörlés