2010. december 10., péntek

Milánka születésnapi tortája.


Szeretném nektek megmutatni ezt a tortát, tudom nem egy remekmű, sőt...... Viszont ez az első melyet konyhai tevékenykedésem ideje alatt formába öntöttem és fondanttal vontam be. A torta Milánka 2. születésnapjára készült. A megrendelés egy kamionos torta volt. Bizony félve fogtam hozzá, mert a kerek tortaformán kívül, még soha nem csináltam másmilyent. A tésztája sima, és kakaós piskótából készült, melyet vékonyan lekvárral kentem meg, majd erre egy réteg vaníliás krém került. Így épült fel a rétegekből a kamion. Tetejét pedig fondant réteggel borítottam be. Ettől féltem a legjobban, mert fondant még soha nem készítettem. Mielőtt hozzáfogtam, alaposan tanulmányoztam Kiskukta teljes részletességgel leírt receptjét, és tanácsait. Nagyon köszönöm Kiskuktának, mert az ő segítsége nélkül hozzá se mertem volna állni. Most izgatottan várom, hogy holnap a kis ünnepeltnek tetszik-e majd.

23 megjegyzés:

  1. Nekem is tetszik!!!Gratulálok,és boldog szülinapot az ünnepeltnek!

    VálaszTörlés
  2. Nagyszerű! Nekem is nem sokára szülinapom lesz...Én karácsonykor születtem:) Elfogadnám!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett!Sok boldog szülinapot az ünnepeltnek!:-)

    VálaszTörlés
  4. Az én kisfiam odalenne egy ilyen tortáért:)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett. Sok boldogságot a nagyfiúnak :)

    VálaszTörlés
  6. Tuti tetszeni fog neki:-),nekem nagyon tetszik,ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  7. Istenke éltesse Milánkát még sokáig!:-))
    Ugye tetszett neki ez a szupi torta?:-))

    VálaszTörlés
  8. Mellissina!
    Köszönöm!! Lehet próbálkozni, biztosan sikerül.

    VálaszTörlés
  9. Szazala!
    Köszönöm, az ünnepelt nevében!!:)

    VálaszTörlés
  10. Szia Sándor!
    Köszönöm!! Majd gondolok rád karácsonykor, nekem akkor van az eredeti névnapom. Szívesen készítenék neked is, na de hol van ez a te gyönyörűséges műalkotásodhoz.

    VálaszTörlés
  11. Nelli!
    Köszönöm, és átadom a szülinapi kívánságot.:)

    VálaszTörlés
  12. Családi tűzhely!
    Reménykedem hogy a Milánkának is tetszeni fog.:)

    VálaszTörlés
  13. Bianka!
    Köszönöm!! Átadom Milánkának.:)

    VálaszTörlés
  14. Ditta!
    Köszönöm, hát lehetett volna szebb is, de ez volt az első próbálkozásom.:)

    VálaszTörlés
  15. Andi!
    Köszönöm Milánka nevében is.
    Majd csak estére kapja meg, de reménykedem benne hogy tetszik majd neki.:)

    VálaszTörlés
  16. Köszönöm hogy így felértékelsz:)Ne szerénykedj 210 olvasóval. Ez is mutatja, hogy klassz dolgokat készítesz. Öröm nézni. Egyszer majd meg is kóstolom...

    VálaszTörlés
  17. Sándor!
    Nagyon köszönöm, hogy így látod, és én leszek a legboldogabb, ha megkínálhatlak egy kis kóstolóval.

    VálaszTörlés
  18. Sziranszki!
    Nagyon köszönöm!! Legközelebb azért bízom benne hogy még jobb lesz, de elsőnek elmegy.:)
    Köszönöm, és átadom Milánkának.

    VálaszTörlés
  19. Nagyon ötletes :)

    VálaszTörlés
  20. Gizi, ez csodás lett így elsőre!!! És csak zárójelbe jegyzem meg, hogy szögletes formát nehezebb burkolni mint a kereket, nagyon ügyes vagy!!!

    VálaszTörlés
  21. Kiskukta!
    Nagyon köszönöm!!! Olyan jólesik olvasni a soraidat. Legközelebb már biztosan szebbre sikerül, és megfogom próbálni a kerek formát is.

    VálaszTörlés