2010. december 15., szerda

GasztroTipp nyereménykönyv!!!!


A GasztroTipp-en megrendezett Bereznay-hónapnak, én voltam az egyik nyertese. Több receptet is beküldte, és végül a sütőtökös-pohárkrém volt a befutó. Nagyon boldog voltam már akkor, most pedig még fokozódott az örömöm, hogy megérkezett a nyereménykönyv. Gyorsan átlapoztam, és rögtön megállapítottam, hogy nem csak sok hasznos tanáccsal látja el a Németországot végigkirándulni vágyókat, de jobbnál-jobb recepteket is tartalmaz. Már alig várom, hogy mind végig főzhessem.
Itt is szeretném megköszönni a Gasztrotipp csapatának ezt a csodaszép nyereményt!!!!!!

9 megjegyzés:

  1. Gratulálok! Használd egészséggel! Jöhetnek a szuper receptek belőle :-)

    VálaszTörlés
  2. Én is sok szeretettel gratulálok Neked! :-DDD

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok, biztos sok finomságot fogunk belöle látni, és ki tudja, lehet hogy ki is próbáljuk.:-))

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok Gizikém!
    Megérdemelted, hisz minden alkalommal szebbnél szebb, finomabbnál finomabb kajákkal kápráztatsz el!

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok! Várjuk belőle a recepteket! :)

    VálaszTörlés
  6. Mindenkinek köszönöm a gratulációt!!! Már több receptet kinéztem, nagyon jók, már csak idő kell az elkészítésükhöz.:)

    VálaszTörlés