2010. április 12., hétfő

Tavaszi saláta


Itt a tavasz és sajnos most szembesülök vele, hogy télen kicsit sok volt a nassolásból. Még nem késő, így gyorsan kicsit hanyagolnom kell a sütést (igaz már igen nehezem bírom ki a kedvenc csokoládés finomságaim nélkül), és több salátát kell beiktatnom az étrendbe. Már lassan nyúlnak fogom érezni magamat, pedig igazából szeretem a salátákat. A napokban is gyorsan összedobtam egyet és saját sütésű tortillaval tálaltam. Így tán kicsit laktatóbb volt, és csak pár óra múlva kezdett kopogni a szemem az éhségtől. Ettől függetlenül mindenkinek nyugodt szívvel merem ajánlani.



jégsaláta
retek
sárgarépa
füstölt sajt
dijoni csípős mustár
balzsamecet
édesítőszer
őrölt bors
olívaolaj
víz

Egy tálba beletépkedni a salátát, majd hozzáreszelni a sárgarépát, a retket és a sajtot.
A balzsamecetből egy pici vízzel, mustárral, édesítőszerrel, sóval, olajjal és a borssal dresszinget készíteni. Végül a salátára önteni, és kézzel jól összeforgatni. Kicsit állni hagyni, hogy az ízek jól összeérjenek.
Én tálaláskor kukoricalisztből sütött tortillat kínáltam hozzá.

8 megjegyzés:

  1. Hajrá Gizike! Meg ott van a napi 50 km mögötted! Az nekem még mindig olyan csoda, hogy nyitva marad tőle a szám :-)

    VálaszTörlés
  2. Bianka!
    Köszönöm!! A balzsamecettől nagyon finom lett, eddig mindig tárkonyecettel készítettem.

    VálaszTörlés
  3. Viki!
    Köszi a biztatást!!! Ha jó idő van akkor 4-3 órás bicikli túrákat teszünk apával, és mennek lefelé a kilók rendesen. Tudod pár évvel ezelőtt valaki azt mondja nekem, hogy naponta ennyit tekerek, hát kiröhögtem volna, most viszont ki nem hagyok egy napot sem.:)
    (de megsúgom holnap tortát sütök):)))

    VálaszTörlés
  4. Köszi Gizi, jöhet egy tányérral...imádom. Én is tekerek! :-)

    VálaszTörlés
  5. Andi!
    Már küldöm is!!! Jó tekerést!!! Lehet útközben találkozunk???:))

    VálaszTörlés
  6. Én most fejeztem be a tekerést...nem láttalak. :-(
    Biztos sütötted az a fini csokitortát.....:-)

    VálaszTörlés
  7. Andi!
    Ez nagyon tetszik!!!:))) Holnap majd jobban figyelj hátha....

    VálaszTörlés