2009. november 23., hétfő

Fóliában sült tengeri halfilé

Ma egy igen könnyű ebédet készítettem. Diétásnak is mondhatnám, de nem véletlenül volt ez így. Mindenképpen sütni szerettem volna egy finom süteményt, és így már azért nem is volt annyira kalória szegény a mai napunk. Viszont a hal a fóliában sütve a zöldségekkel együtt nagyon finomra sikerült. Mivel nem voltam benne teljesen biztos hogy a család másik felének is elegendő lesz így az ebéd, ezért rántottam ki pár szeletet, és tört hagymás krumplival tálaltam. Így ettünk ebből is, és abból is, mert mindkettő csábítóan kacsintgatott felénk.

1 cs tengeri halfilé
50 dk mexicói zöldségkeverék
2 ek margarin
petrezselyemzöld

A halszeleteket besózni és félbe vágni. A mexikói zöldségkeveréket egy tálba önteni, és egy kicsit azt is megsózni. A petrezselyemzöldet összeaprítani és a felolvasztott margarinnal összekeverni.
Nagyobb darab alufólia csíkokat helyezni az asztalra és elosztani rajtuk a zöldségkeveréket, majd mindegyikre tenni a halszeletekből.Ezután rákanalazni a petrezselymes margarin keverékét. Végül kis batyukat formálni és egy tepsire egymásmellé helyezni.
Előmelegített sütőben közepes lángom 30 perc alatt készre sütni.


A maradék halszeleteket bepaníroztam a szokásos módon, és bő forró olajban kisütöttem. Hagymás tört krumplival tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése