2009. november 22., vasárnap

Krémtúró torta


Volt itthon krémes túróm amit a LIDL-ben vettem, és valami finomat szerettem volna sütni belőle. Találtam is egy remek receptet, de úgy átvariáltam hogy csak kicsit hasonlít az eredetire. Az biztos hogy nagyon finom lett. Az alapjának való kekszet az ALDIBAN vettem, így akár ez egy nemzetközi torta is lehetne.:)

30 dk omlós keksz(fahajas ízesítésű ALDI-s)
15-20 dk margarin
50 dk krémes túró(LIDL-vödrös)
15 dk kristálycukor
2 cs vaníliás cukor
mazsola
reszelt citromhéj
1 cs vaníliás pudingpor
4 db tojás

A kekszet ledarálni és az olvasztott margarinnal jól összedolgozni.
Egy 26 cm átmérőjű tortaformát kibélelni sütőpapírral úgy, hogy a szélét is befedje. Ezután belelapogatni a kekszes alapot, és hűtőbe tenni.
A túrót simára keverni a cukorral, a reszelt citromhéjjal, a mazsolával, az egész tojásokkal és végül hozzáadni a pudingport is.
A hűtőből kivett tortaformába önteni a kekszes alapra.
Előmelegített sütőben 170 fokon 10 percig sütni. Ezután a sütő hőfokát 150 fokra levenni, és így sütni tovább még 40 percig. Végül a sütőt lezárva még 15 percig csukott ajtónál pihentetni.
Tálcára helyezni és porcukorral megszórni.

11 megjegyzés:

  1. Ebből azonnyomban jöhetne egy szelet!! Nagyon guszta!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon guszta! Vittem a receptet!

    VálaszTörlés
  3. trinity!
    Köszönöm!! Küldöm a szeletet, de akár kettőt is!!:)

    VálaszTörlés
  4. csongi!
    Köszi!!! Jó étvágyat hozzá!!!:)

    VálaszTörlés
  5. Ezt nem hiszem el.. A Lidlben veszem a krémes túrót, Aldiban a kekszet. Erre már nem is tudok mit mondani..:DD
    Inkább megdicsérem a tortát. Gyönyörűséges és gusztusos!! :))

    VálaszTörlés
  6. Viszem én is a receptet,nagyon tetszik!:-))

    VálaszTörlés
  7. hű, de ügyes vagy, nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  8. Yasmine!
    Köszönöm!!
    Erre én is csak annyit tudok mondani hogy ezek szerint rokonlelkek vagyunk.:)Szeretem ezt a krémes túrót, finomakat lehet sütni vele.

    VálaszTörlés
  9. Andi!
    Örülök hogy tetszik!! Vegyed és egyed!!! Jó étvágyat hozzá.:)

    VálaszTörlés
  10. Kata!
    Nagyon köszönöm neked is!!!

    VálaszTörlés
  11. Most értem ide hozzád, mivel én is erre a krémtúróra komponált receptet kerestem. Ez isteni! :) Köszönöm.
    Egyúttal Isten éltesen neved napján! :)

    VálaszTörlés