2023. december 27., szerda

Szilveszteri receptajánló! Lencselevesek, sültek, saláták....

A néphagyomány szerint az év első napján lencsét, babot, borsót..... kell fogyasztani, mert ezek a termények a pénzt, és ezzel együtt a mellénk szegődött szerencsét jelképezik a babona szerint.   

Szintén a babona szerint újév napján disznóhúst együnk, mert az kitúrja a szerencsénket, és szárnyast semmiképpen, mert az elkaparja. 

Ezeket a népi babonákat figyelembe véve készül nálam minden évben a szilveszteri, és az újévi menü. Ötletadónak pedig összegyűjtöttem kedvenc receptjeimet..... a levesek, sültek, és saláták mindegyike nagyon finom, így bátran merem ajánlani.


A receptek a képek alatt lévő linkre kattintva találhatók, olvashatók!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

2 megjegyzés:

  1. Én ugyan nem hiszek a babonákban, de a hagyományt én is szoktam tartani. Ehhez sok jó ötletet adtál gyönyörű, letisztult fotókkal. Sikerekben gazdag újévet kívánok neked és családodnak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Ani, nagyon köszönöm! A babonákban én sem hiszek, de szintén betartom a hagyományokat. A lencse és a mák el nem maradhatna szilveszterkor és újév napján. :) Sikerekben, egészségben gazdag boldog új évet kívánok Neked és kedves családodnak.

      Törlés