2023. december 29., péntek

Szilveszteri receptajánló! Mákos sütemények, pohárkrémek, puncsok.

Szilveszterkor, és az új év első napján fő szerephez jutnak a mákos sütemények, pohárkrémek. A mákos gubát pl. többféle változatban készítettem már, valamint a mákos nudli is megállja a helyét a szilveszteri asztalon. Szívesen sütök pl. mákos tortát vagy éppen süteményt, de a pohárkrémeket is szeretjük, és a puncsot is szívesen kortyolgatjuk az éjszaka folyamán. Egy csokorba gyűjtöttem kedvenc receptjeimet, ezzel is ötleteket adva, hogy mit is készítsünk az óév utolsó, vagy éppen az újév első napjára. 

 

A receptek a képek alatt lévő linkre kattintva találhatók!

 


  Mákos guba torta

 


  Mákos guba habos vaníliakrémmel

 


 Mákos nyújtott rétes cukorbetegeknek 

 


  Mákos guba pohárkrém

 


 Mákos piskótatekercs citromos krémmel

 


 Vaníliakrémes máktorta 

 


  Mákos guba sült almával vaníliasodóval

 


  Mákos nudli

 


  Máktorta meggyes-habos krémmel

 


  Mákos-marcipános keksz

 


 Francia mákos krémes

 


   Borhabkrém aszalt áfonyával

 


 Szilveszteri puncs

 


 Fűszeres puncs

 


 Almapuncs

 


 Mákos túró nudli cukorbetegeknek

 


Mákos gubafelfújt 

 


 Citromos pohárkrém habcsókkal és gránátalmával

 

 

2 megjegyzés:

  1. Nekem való mákos felhozatal - imádom a mákot! :-)
    Boldog új évet kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszenek a receptek, én is nagyon szeretem a mákot.... mákos tészta és nudli rendszeresen készül. Boldog Új Évet Kívánok Neked és Kedves Családodnak.

      Törlés