2009. május 26., kedd

Töltött ostyalap



Sajnos nem volt időm sütni, viszont a szekrényben meglapult egy csomag ostyalap amit már régen készültem megtölteni. Most eljött az idő, és egy gyors karamell krémet összedobva, már meg is oldódott a sütemény kérdés.


Hozzávalók:

1 cs ostyalap
1 cs karamell pudingpor
20 dkg margarin
15 dkg cukor
1 cs vaníliás cukor
2,5 dl tej


A pudingport a tejjel simára keverni és sűrűre főzni, majd hagyni teljesen kihűlni.
A margarint a cukorral jól kikeverni, és a kihűlt pudingot apránként hozzákeverni.
A lapokat egyesével megkenni a krémmel, és a tetejét tetszés szerint díszíteni. Én cukrozott mogyoróval szórtam meg.

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nekem is van egy csomag ostyalapom, egyenlőre csak barátkozom vele, nézegettem a recepteket. A tiéd egyszerűnek tűnik:-) Sokan mondják, hogy nagyon ellágyul az ostya. Ennél a krémnél jól szeletelhető marad?
    Köszi és szép napot neked!
    Timi

    VálaszTörlés