2015. október 12., hétfő

Pihenés a Mátrában.

Többször jártam már a Mátrában, mindig is lenyűgözött a szépsége, és így volt ez most is. Csodaszép volt a táj az ősz színeivel, a kissé ködbe burkolódzó hegyekkel, majd pedig a szikrázó napsütéssel.

Beszámolómat a kirándulásról, nem is kezdhetném mással, minthogy elmondjam hogyan is jutottam el éppen most Mátraházára. Még a nyár elején "Nyári receptverseny"-t hirdetettek meg a FEMINA.hu oldalon. Mivel rendszeresen jelennek meg az oldalon az én receptjeim is, így nem is volt kétséges, hogy benevezek a versenybe. A meglepetés csak akkor ért, amikor nagy örömmel olvashattam, hogy a T. Zsűri az én receptjeimet jutalmazta meg a fődíjjal. Amely nem volt más, mint 2 fő részére szóló 2 éjszakás pihenés a LIFESTYLE HOTEL MÁTRA-ban. A jó időt kihasználva a múlt héten felkerekedtünk, és három csodálatos napot töltöttünk el pihenéssel, kirándulással.

Ezúton is szeretném megköszönni mint a FEMINA Csapatának, mint pedig a LIFESTYLE HOTEL MÁTRA Vezetőségének ezt a csodálatos nyereményt.

A szálloda az erdő közepén, csodálatos környezetben található, így mindenkinek aki csendre, friss levegőre, és háborítatlan pihenésre vágyik, csakis ajánlani tudom. A személyzet végtelenül kedves, a kiszolgálás kifogástalan, a wellness részleg pedig minden igényt kielégít.

Reggel  bizony nagy ködre ébredtünk, melyet a délelőtt folyamán szikrázó napsütés váltott fel, így jó nagy kirándulást tettünk a környéken. Így jutottunk el Sirokra, ahol megnéztük a várat. (jó kis gyalogséta volt felfelé, és lefelé is az út, de minden percét élveztük)

Mivel ez mégis csak egy gasztroblog, így essen azért szó az ételekről is. A szálloda szakácsainak köszönhetően, semmiben nem szenvedtünk hiányt, mit a mellékelt képeken, és persze a teljesség igénye nélkül, sok-sok finomság látható. Néha úgy belefeledkeztünk, hogy a fényképező sokszor hiába várakozott arra, hogy a kezünkbe vegyük.

1. Ggyönyörűek a képeid nagyon jók a recepteid örülök hogy te nyerted ez utazást,és hogy jól éreztétek magatokat! :)

1. Kedves Karamella, nagyon köszönöm a dicsérő szavaidat, be kell valljam, igazán jólesett olvasni!