2016. december 27., kedd

Receptjeim nyomtatott formában, a Receptsarok 4. kiadványában.




A Tudományos Kiadó az előző évekhez hasonlóan idén is kiadta a Receptsarok 4. legújabb "konyhasarok receptgyűjtemény-sorozat 2016"-os kiadványát.

A diabetes.hu facebook oldalán meghirdetett "Kedvenc receptem" játékfelhívásra egészséges receptekkel lehetett nevezni, melyekből a szakmai zsűri válogatott. Ezután Vígné Sági Katalin dietetikus ellenőrizte a recepteket, mielőtt a kiadványban megjelenhettek. Én is több recepttel neveztem idén is, és a Tisztelt Zsűri tagjai a beküldöttekből hét receptemet ki is választották melyet ezúton is szeretnék megköszönni. Nagyon boldog vagyok, hogy az én egyszerű receptjeim nemcsak a blogban, de nyomtatott formában is olvashatóak, ezzel is ötletet adva a receptgyűjtemény lapozgatása közben, az egészséges ebéd vagy éppen vacsora elkészítéséhez.


"Ajánljuk kiadványunkat a diabéteszeseknek, a fogyni vágyóknak, illetve mindenkinek, aki egyszerűen csak egészségesen szeretne táplálkozni"


Íme a Receptsarok 4. kiadványában megjelent receptjeim linkjei, és a róluk készült fotók:































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése