2014. november 19., szerda

Ajándékcsomag a Kiskegyedtől.




Az októberi hónapot bátran a szerencse hónapjának is nevezhetném. Több receptversenyen is elindultam és a szerencsének, na meg persze a T. zsűrinek köszönhetően, nyereményekben is bővelkedtem. A Kiskegyed és a Lidl által meghirdetett receptversenyre pl. francia és bajor ételek receptjeivel lehetett benevezni, melyek ízvilágát én nagyon szeretem. Így aztán többféle étel készült már  a konyhámban ezekkel az ízvilágokkal, mely receptekkel be is neveztem a versenyre. Az elmúlt héten pedig levélben megkerestek, hogy az öt szerencsés nyertes között az én nevem is szerepel. Nagyon boldog voltam, és izgatottan vártam az ajándékcsomagot, mely meg is érkezett. A csomag tartalma pedig nem más volt, mint egy Philips botmixer.

Ezúton is szeretném a T. zsűrinek megköszönni, hogy ezzel a szép, és hasznos ajándékkal jutalmazták meg a versenyre beküldött receptjeimet.



5 megjegyzés:

  1. Gratulálok, nagyon is megérdemled, mert csak úgy ontod a recepteket:-)))))

    VálaszTörlés
  2. Kedves Gizi! Gratulálok! Megérdemelt helyre került a nyeremény!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon nagy gratula !!! Tuti isteni receptekkel pályáztál - elmondanád, hogy melyik recepteket küldted el ? Üdv Sylvia

    VálaszTörlés