2014. november 18., kedd

Floriol ajándékcsomag.



Októberben a Floriol Testőr facebook oldalán fotópályázatot hirdetett meg a "Szív napja" címmel. Erre a pályázatra olyan fotókkal lehetett benevezi, melyeken a feltálalt ételekben, süteményekben, felfedezhető volt a szív forma. Mivel szeretek az ilyen, és ehhez hasonló versenyekben részt venni, így több általam készített fotóval is beneveztem. Telt-múlt az idő, majd elérkezett az eredményhirdetés, és nagy örömmel olvashattam a nevemet a nyertesek között. A napokban pedig meg is érkezett az ajándékcsomag, melynek tartalma 2 üveg Floriol olaj, egy bevásárló szatyor, és Hava Dóra "lila füge" című szakácskönyve tele jobbnál, jobb receptekkel melyre már régóta áhítoztam.

Ezúton is szeretném még egyszer megköszönni a Floriol csappatának ezeket a szép, és hasznos ajándékokat.



Most pedig következzen az omlós kekszről készült, szív alakú fotó, melyet a T. zsűri beválasztott a nyertes fotók közé.

A képhez tartozó recept a következő linkre kattintva elolvasható, "Omlós keksz" ha éppen valaki a képet elnézve kedvet kapna hozzá.







1 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek a képek és nagyon profin díszítetted a szivecskéket ! Gratulálok a nyereményhez - a receptet pedig mentem, mert a mascarpones kekszre nagyon kiváncsi lettem :-) üdv Sylvia

    VálaszTörlés