2009. május 15., péntek

Egyszerű és gyors reggeli

Egyszerű, gyors és még finom is. Legalább is nekem ízlett. Ezt a receptet a tv-paprikán láttam, és rögtön tudtam hogy megfogom csinálni. Kicsit féltem tőle, mert tartottam attól hogy a réteslap nagyon meg fog sülni. Látszatra valóban eléggé megpirult, de az ízén ez cseppet sem érződött. Finom ropogós lett. A tölteléket kétféle képen készítettem, volt csak zöldséges, és volt szalámis is. Kiadós reggeli volt, és mégis kicsit más.

1 cs réteslap
paradicsom
paprika
újhagyma
szalámi
tojás
sajt


A réteslapot egyenként összehajtani akkora méretűre hogy a margarinnal kikent muffin formába beleférjen.
Beleütni mindegyik közepébe egy egész tojást, majd megsózni.
Betenni a sütőbe és addig sütni, ameddig a tojás félig megsül.(ez látszik a fehérjén, mert elkezd kifehéredni) Ekkor kivenni a sütőből és beletenni a többi hozzávalót.
Én a félig megsült tojás tetejére, apróra darabolt szalámit,szeletelt paradicsomot, és paprikát tettem. A másik fajtába pedig szeletelt paradicsomot, paprikát és újhagymát tettem. Picit megsózni, majd a tetejére reszelt sajtot tenni. Végül visszatenni a sütőbe és addig sütni ameddig a sajt szépen ráolvad.
Melegen tálalni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése