2009. július 5., vasárnap

A Díj



Nagyon nagy öröm ért amikor a nyaralásból hazajövet először leültem a géphez és megnéztem a blogomat. Engem is megajándékoztak ezzel az elismerő díjjal. A meglepetésem csak akkor lett nagyobb, amikor pár nap elteltével is kaptam ebből a megtiszteltetésből.

Köszönettel tartozom érte:

KÖSZÖNÖM NEKTEK HOGY MEGAJÁNDÉKOZTATOK EZZEL A KITÜNTETÉSSEL!!!!!!!!!!!

Mivel már szerintem nincs is olyan blogtársam aki ne kapott volna belőle, így kissé megkésve már nem csak 7 személynek szeretném átadni, hanem mind azoknak akik naponta időt és energiát nem sajnálva írják a finomabbnál finomabb recepteket, és fényképezik az ínycsiklandó ételek és megosztják velünk is.

LEGYEN EZ A DÍJ, MINDEN KEDVES BLOGTÁRSAMÉ !! FOGADJÁTOK SZERETETTEL!!!!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése