2024. március 14., csütörtök

Húsvéti receptajánló! Édes, és sós Kalácsok.

A húsvéti asztalról nem hiányozhat a kalács, legyen az édes vagy éppen sós, így lassan összelehet válogatni milyen finom kalácsok kerüljenek az asztalra. Ezzel a receptválogatással szeretnék ötleteket adni.... Az idei évben pl. a cukorbetegek is válogathatnak a kipróbált kalács receptjeim között. (szerencsére az én cukromat egyik sem emelte az egekbe, igaz csak mértékkel ettem belőlük egyszerre) A receptek között vannak egyszerűen elkészíthető kalácsok, és vannak kicsit időigényesebbek, de egyben azért megegyeznek, mindegyik nagyon finom.

 

 A receptek a fotók alatt lévő linkre kattintva találhatók, olvashatók!

 

 


 


  Sós kalács sonkával-tojással

 


  Citrusos fonott kalács

 


 Baconös-tojáskrémes kalács

 

 Foszlós kalács

 


  Angol húsvéti zsemle ( Hot cross buns)

 


  Aszalt gyümölcsös kalács

 


  Hokkaido kalács

 


 Túrós-meggyes kalács

 


  Sós kalács túrós-sonkás-medvehagymás töltelékkel

 


 Túróval töltött kalács

 


  Kakaós kalács

 


  Húsvéti sonkás csigatorta

 


  Egyszerű formakalács

 


 


 Medvehagymás kalács

 


 Teljes kiőrlésű sós kalács cukorbetegeknek

 


 Kakaós kalács cukorbetegeknek


 


Medvehagymás csíkos kalács



Sós-töltött kalács



Diós kalács cukorbetegeknek



Teljes kiőrlésű fonott kalács cukorbetegeknek


6 megjegyzés:

  1. Csodás kínálat, hirtelen nem is tudnék választani, hogy melyiket kóstoljam elsőre! Gratulálok az összeállításodhoz! 😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Katikám, nagyon köszönöm. Évek alatt gyűlt össze ez a sok kalácsrecept, én sem tudok választani hogy melyiket süssem meg az ünnepekre.

      Törlés
  2. Nagyon guszta egyik jobb mint a másik! Hokkaido kalácsodra csodáltam rá és néztem meg a receptjét még tegnap de úgy látszik annyira elméláztam hogy a megjegyzésem nem küldtem el!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Éva, nagyon köszönöm! A Hokkaido kalács nagyon finom, könnyű a tésztája. Megsütöttem már sós változatban is, az is nagyon finom.

      Törlés
  3. Hű, micsoda összeállítás! Egyik finomabb lehet, mint a másik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm Ani! Mindegyik finom, nem is tudom eldönteni hogy melyiket süssem meg.

      Törlés