2022. december 14., szerda

Interjú a diabetes-lapban.

 


Mindazok akik rendszeresen követik a blogomat, tudják hogy évek óta megjelennek a receptjeim a "Receptsarok" kiadványiban, természetesen az idei évben is. (bővebben a linkre kattintva) Ez igen megtisztelő, és öröm számomra, de most ennél nagyobb megtiszteltetés, és öröm ért. A "Diabetes-lap" főszerkesztője H. Viktória megkeresett és interjút készített velem, mely a "diabetes 2022/5" lapszámában jelent meg. A több oldalas cikket olvasva pedig kiderül, hogyan is éltem meg a cukorbetegségemmel járó változásokat az életemben. Ezzel együtt pedig több diabetikus receptem is helyet kapott a lap hasábjain szintén nyomtatott formában.

Természetesen a lapban nagyon sok hasznos cikk, tanács, és ötlet jelenik meg a diabetesszel élők számára, így érdemes megvásárolni, és rendszeresen végiglapozni, olvasgatni. A lap előfizetésével pl. a közelgő karácsonyi ünnep alkalmával megajándékozhatjuk diabetesszel élő családtagunkat, barátunkat....


A "diabetes" lap az alábbi linkre kattintva rendelhető meg!👇

Diabetes lap

   


2 megjegyzés:

  1. Kedves Éva, szívből gratulálok, hogy ismét megjelentél nyomtatott kiadásban, és hogy most egy interjúta kértek fel! És egy finom recepted is mellette van. 😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Katalin, nagyon szépen köszönöm! Nagyon boldog voltam amikor megkerestek, és elkészült az interjú. Több receptem is megjelent, így legalább ötletet tudtam adni az ünnepi készülődéshez a cukorbetegeknek.

      Törlés