2009. október 14., szerda

Tejszínes krumpli csirkecombbal


Tejszínben már sütöttem krumplit, és köretként tálaltam, de most a csirkecombbal együtt sütöttem meg. Magában is finom ízletes köret volt, de így együtt sütve még finomabb. A fűszeres hús íze, és a tejszín remek párosítás. Arról már nem is beszélve, hogy kevés időráfordítással egy kitűnő ebédet tálaltam. A sajt egy ropogós kérget alkotott a tetején. Nekünk nagyon ízlett, ajánlom mindenkinek hogy próbálja ki, nem fog csalódni benne.

2 db csirkecomb
1 kg krumpli
5 dl tejszín
10-15 dk sajt

ételízesítő
szerecsendió
őrölt fehér bors
majoránna
bazsalikom
kakukkfű
margarin

A krumplit megpucolni és leszeletelni. Egy tepsit kikenni margarinnal, és beleteríteni a krumplit. Rétegezve és közben ízlés szerint sózni.
A tejszínt össze keverni őrölt borssal és ráönteni a krumpli tetejére.
A combokat szintén ízlés szerint sózni és fűszerezni, majd a krumplira helyezni. A tepsit lefóliázni, és kb. 1 órán át közepes hőmérsékletű sütőben puhára párolni.
Ezután levenni a fóliát, és reszelt sajttal megszórni, majd vissza helyezni a sütőbe és szép pirosra sütni.

4 megjegyzés:

  1. Abszolút a kedvemre való minden egyes alkotórésze. Hát még így együtt! Csodás lehet egy jó kis salátával. Nekem muszáj salátát is összehozni, hiába tejszínes. Igény van rá.. :D

    VálaszTörlés
  2. Yasmine!
    Nagyon finom lett, és valóban saláta is illik hozzá, de én most lusta voltam a boltba kutyagolni ebben az időben.

    VálaszTörlés
  3. Hú, ez nekem is nagyon bejönne. Megcsinálom!

    VálaszTörlés
  4. Gasztroboszi!
    Örülök hogy neked is szimpi a recept. Kíváncsian várom hogy ízlett neked!

    VálaszTörlés