2024. február 15., csütörtök

15. Blogszületésnap!

 


Ma 15 éve, vagyis február 15.-én (még kimondani is sok) döntöttem úgy, hogy útjára indítom a blogomat. A döntés megszületése után, már csak a névválasztás volt hátra, és kitudja hogy jól döntöttem-e, hogy a Gizi-receptjei-t választottam 😏 Mivel a keresztnevem Éva, viszont a Gizi-hez is kötődöm, így a két név közül végül is a Gizit választottam. Persze azért az évek alatt, szép lassan mindazok akik követnek tudják már, ha az Éva vagy éppen a Gizi névvel osztom meg a receptjeimet, a személyem egy és ugyanaz.

Szeretném megköszönni minden kedves rendszeres olvasónak, látogatónak, és mindazoknak akik csak alkalmanként néznek be a blogba, hogy megtiszteltek az elmúlt 15 évben a látogatásaikkal. Nélkületek nem ünnepelhetném a blogom születésnapját ilyen nagy örömmel, mint most teszem.... Még egyszer nagyon köszönöm Mindenkinek!

2009.február.15.-én az első bejegyzéssel útjára indult a blog, és 15 év távlatából visszanézve bizony elég kezdetlegesnek tűnnek az első receptleírások, és fotók, de mind-mind egytől egyig az enyémek, és ezt büszkén vállalom. (ezért is találkozhattok egy-egy nem éppen jól sikerült fotóval, és receptleírással) Akkor még úgy gondoltam, és az volt fontos számomra, hogy egy helyen legyenek a receptjeim, és sejtelmem sem volt arról, hogy a hirtelen ötletből kitartó, és munkával teli évek lesznek. Igen, munkával teli, mert a blogírás azért nem egy egyszerű feladat. (Az ételek, sütemények elkészítése után jön a fotózás, majd a recept írás, és ez bizony eléggé időigényes tevékenység.) Akkor még elképzelni sem tudtam, hogy hosszú évekig tart majd a lelkesedésem, és nagyon örülök hogy az évek alatt nem adtam fel, nem szegte semmi sem a kedvem, és továbbra is öröm számomra a blogírás, a sütés-főzés mellett a receptjeim, tapasztalataim, megosztása másokkal. Persze azért a hosszú évek alatt voltak időszakok amikor kissé alábbhagyott a lelkesedésem, de végül mindig a folytatás mellett döntöttem.

A hosszú évek alatt sok-sok kedves embert ismerhettem meg, tudhatok a mai napig barátomnak, még ha csak  virtuálisan is, és ezt külön-külön is köszönöm Mindegyiküknek. Volt szerencsém többekkel személyesen is találkozni, és ezek a találkozások, beszélgetések felejthetetlen élményt jelentenek számomra.

Sajnos én is belekerültem a diabetes csapdájába, és ezzel egyidejűleg teljesen át kellett alakítani az étkezési szokásaimat. Ez pedig együtt jár azzal, hogy a cukorbetegek diétáját kell követnem, így egyre több cukor, és szénhidrátmentes étel, és sütemény recept kerül fel a blogba a többi recept mellett. Ezeknek a recepteknek az elkészítése először kihívást jelentett, de ma már nem okoz gondot egy-egy sütemény vagy finom étel elkészítése..... és a mentes ételek, sütemények is nagyon finomak, ha jól készítjük el őket.

Most pedig jöjjön egy kis statisztika, amely persze csakis is az Én számomra fontos, de szeretném megosztani Veletek is.
 
A 15 év alatt létrejött 2881 bejegyzés, melyből 2656 recept. Eddig 7.120982-en látogattak el a blogba. A látogatók pedig 179 országból érkeztek a világ minden tájáról. "Rendszeres olvasó"-nak 1104-en jelentkeztek be, és Ők rendszeresen követik a blogot. Az összes oldalmegjelenítés pedig már elérte a 12.887.616-ot. A blog napi látogatottsága a mai napig 3000 körüli, melynek nagyon örülök mivel egyre több gasztroblog van fent a neten. Persze az ünnepek előtti időszakban sokkal, de sokkal több a nézelődő, és sok a visszatérő látogató is.

Továbbra is szeretettel várok Mindenkit, süssünk-főzzünk együtt az elkövetkezendő években is.


12 megjegyzés:

  1. Szívből gratulálok a 15. Blogszülinaphoz Gizi! Nagyon szeretem az okos, átlátható, gyönyörűen fotózott receptjeidet. Szerintem itt mindenki talál kedvére valót. Köszönet a rengeteg munkáért, amin mindig érezhető, hogy mekkora odaadással készítetted! Szeretettel ölellek virtuálisan! Puszi Zsófi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zsófi, nagyon köszönöm a gratulációt, és a kedves szavaidat! Külön is szeretném megköszönni, hogy hosszú évek óta követed a blogomat, és elkészíted a receptjeimet. Szeretettel ölellek és puszillak! Gizi

      Törlés
  2. Kedves Éva, szívből gratulálok a 15 évhez, a sok-sok finom recepthez, a gyönyörű fotókhoz, leírásokhoz, és persze a sok kommenthez, a látogatóid és követőid szép számához is! Kívánom hogy még nagyon sokáig leld örömed a blogíráshoz, és persze a sütéshez-főzéshez. És ami a legfontosabb, jó egészséget kívánok!
    Fogadd szeretettel tőlem ezt a finom édességet, amivel örömmel megkínállak, ha csak virtuálisan is. Ma posztoltam, pedig nem is tudtam, hogy ilyen szép kerek évfordulód van:
    https://katalin-konyha.blogspot.com/2024/02/makos-piskotatekercs-citromos-kremmel.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Katikám, nagyon köszönöm a gratulációt és a kedves szavaidat. Nagyon boldoggá tettél azzal hogy elsőként az én receptemet készítetted el a süteményes könyvből, és külön köszönöm hogy még a blogomat is belinkelted. Gyönyörű szép lett a piskótatekercsed, (jártam Nálad és megnéztem) éppen az ünnephez illő, köszönöm! Örülök hogy Nektek is ízlett, mi is nagyon szerettük.

      Törlés
  3. Gratulálok neked is és a blognak is. Nagyon szorgalmas vagy, kitűnő recepteket osztasz meg, a képeidet pedig azonnal meg lehet ismerni, ha máshol is látom őket. Szép, letisztult stílusod alakult ki. A cukor bizony nem nagy öröm, de ahogy írod is, lehet finomakat főzni, és jókat enni így is. Jó egészséget, sikereket és sok örömet kívánok neked.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Ani, nagyon köszönöm a gratulációt, és a kedves szavaidat! Szerencsém volt, mert hosszú éveken keresztül mindent megehettem, így most talán könnyebb a lemondás.... de megpróbálok azért sok mindent átalakítani, és örülök hogy átadhatom a cukorbetegeknek a tapasztalataimat, és az új receptjeimet.

      Törlés
  4. Gratulálok a csodás évfordulóhoz! Köszönöm a fáradhatatlan munkádat, remélem, sokáig maradhatok továbbra is a rajongód. 🤗🤗❤️❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Sylvia, nagyon köszönöm a gratulációt, és a kedves szavakat! Süssünk-főzzünk még sokáig együtt, és továbbra is örömmel készítsük el egymás receptjeit.

      Törlés
  5. Gratulálok és boldog blogszületésnapot kívánok ! További sok sikert és jó egészséget a következő évekre hogy tudjuk csodálni a finomságaidat mi is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Éva, nagyon köszönöm a gratulációt, és a kedves szavaidat! Köszönöm hogy rendszeresen benézel hozzám, mint már Nálad is megbeszéltük, nagyon kevesen maradtunk a régi blogosok közül, akik még követik egymás tevékenykedését. Ezért is nagyon örülök a hozzászólásaidnak.

      Törlés
  6. Kicsit megkésve, de szívből gratulálok és köszönöm, hogy vagy nekünk! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm a gratulációt, és a kedves szavaidat.

      Törlés