2024. január 10., szerda

CEOSZ 2024-es falinaptár.

 


A CEOSZ 2023-ban is meghirdette a „ zöldséget a tányérra” kategóriában a receptversenyét, melyre én is beneveztem.... a „Tejfölös-mustáros brokkolikrémleves”  és a "Spárgás-zöldborsós pite" receptjeimmel, melyek a zsűri döntése alapján a 12 legjobb recept közé jutottak, így megjelentek a 2024-es falinaptárban. Nagyon boldog vagyok, és ez igen megtisztelő számomra.

A tizenkét recept egy-egy hónapot jelöl, és ad ötletet pontos receptleírással, és szép fotóval ellátva a háziasszonyoknak a finomabbnál, finomabb, és egészséges zöldséges ételek elkészítéséhez. Ezzel is bizonyítva hogy egy zöldséges étel nemcsak egészséges, de egyben finom is! 

Az én receptjeim pl. a "márciusi és a júniusi" hónapnál találhatók!

Amennyiben bárki szívesen megvásárolná ezt a igényes, és szép falinaptárat, nem kell mást tenni csak fel kell keresni a "Tudomány kiadó" oldalát, ahol meg tudja rendelni, akár több példányban is.


A megrendeléshez kattints az alábbi linkre!👇

CEOSZ RECEPTNAPTÁR 2024. 

 

A falinaptárban megjelent receptjeimről készült fotók!👇

 


 

A receptjeimért járó nyeremény pedig nem más, mint egy kukta, melynek nagyon megörültem. Sok finomság készül majd benne.



6 megjegyzés:

  1. Kedves Éva, szívből gratulálok, hogy bekerült recepted a naptárba, és kettő is! Biztos sok cukorbetegnek segíteni fog a mindennapi egészséges étkezésben.
    De a bejegyzésed címében majd javítsd ki az évet 😀😀....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Katalin, nagyon köszönöm a gratulációt, és köszönöm hogy felhívtad a figyelmemet a címben lévő hibára. Gyorsan ki is javítottam. :) Többször is átnéztem mielőtt megjelent volna a bejegyzés, és mégsem vettem észre hogy hibáztam. :)

      Törlés
  2. Gratulálok sikeredhez , szép fotóid vannak és finom ételeket választottál megjelenésre!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Éva, nagyon köszönöm! A zsűrinek ez a két recept tetszett meg, és én örülök hogy ezekkel is ötletet tudok adni a cukorbetegeknek.

      Törlés