2016. június 30., csütörtök

KOMÉTA Tavaszi Receptverseny.




A KOMÉTA ZRT  pár hónappal ezelőtt "Tavaszi Receptverseny"-t hirdetett meg, melyre én is beneveztem a receptjeimmel. A versenyre sok-sok recept érkezett, melyekből a cég Séfje Maurer István kiválasztotta a tíz legjobbat, melyekből egy receptes füzetet állított össze. Nagy, nagy örömömre az én egyik receptem is bekerült a tíz legjobb közé, így már nyomtatott formában is olvasható.

Köszönöm a KOMÉTA ZRT-nek,  hogy részt vehettem a receptversenyben. Igen nagy megtiszteltetés számomra, hogy Maurer István személyében egy Mesterszakács figyelemre méltónak találta az én egyszerű receptemet, és megjelenhetett a receptfüzetben. 


Íme a receptfüzetben megjelent recept, mely a következő linkre kattintva a blogban is megtalálható, elolvasható, és ha kedvet kaptál hozzá el is készíthető. 

 





6 megjegyzés:

  1. Kedves Éva, gratulálok! Nagyon jó kis recept, méltán nyerte el a szakember tetszését. És az enyémet is :)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok és további sok sikert kívánok!

    VálaszTörlés