2016. február 15., hétfő

7. Blogszületésnap és játék.





Szinte hihetetlennek tűnik, de megint eltelt egy év, és éppen 7 évvel ezelőtt, ezen a napon indítottam útjára a blogot. A mai nap ünnep számomra, melyet szeretnék megosztani minden kedves látogatómmal. 

Szeretném megköszönni Mindenkinek, hogy megtiszteltetek a látogatásaitokkal, mert nélkületek ma nem lenne ez a nap ünnep számomra. Köszönöm mindazon rendszeres olvasóimnak akik a kezdetektől velem tartanak, és biztatnak a folytatásra akkor amikor éppen kicsit alább hagy a lelkesedésem. Mert bizony ilyen hosszú idő után, van hogy kicsit kedveszegett lesz az ember.

Hét évvel ezelőtt még elképzelni sem tudtam, hogy évek múlva is öröm lesz számomra a blogírás, a sütés-főzés mellett a receptjeim, és tapasztalataim megosztása. A kezdeti nehézségek után (mert nem olyan egyszerű feladat mindenkinek, és minden kihívásnak megfelelni tapasztalatok nélkül) szép lassan beletanultam a blogolásba, és bátran kijelenthetem, hogy minden ezzel eltöltött perc öröm számomra.
Az évek során nagyon sok kedves embert ismerhettem meg, még ha csak virtuálisan is, de voltak olyanok akikkel személyesen is találkozhattam, és igazi barátság szövődött közöttünk. 

Statisztikai adatokat ritkán osztok meg, de jöjjön most néhány melyek lehet csakis az én számomra fontosak, de nélkületek nem jöhettek volna létre. A feliratkozott "Tagok" száma elérte a 837-et, külön köszönet mindenkinek érte. A 7 év alatt felkerült a blogba 1983 bejegyzés (ebből 1789 a recept). Ezalatt az idő alatt 4707465-en néztek be hozzám 157 országból. Az összes oldalmegjelenítés elérte az 5612524-et, napi szinten 3-4 ezer között van a blog látogatottsága, de nagyobb ünnepek előtt pl. 20000-nél is többen néztek be naponta. Ezek az adatok is motiválnak, hogy ne hanyagoljam el a blogot, és továbbra is újabb és újabb recepteket osszak meg Veletek kedves olvasóim.


A blogszületésnap alkalmából az előző évekhez hasonlóan most is szeretnék játékra hívni Mindenkit, és egy valakit akinek  kedvez majd a szerencse, megajándékozni.

A játékra való jelentkezés semmi kötelezettséggel nem jár. (azt viszont nagyon megköszönöm, ha az oldalsávban feliratkozol a "Tagok" közé)
Tehát mind azok részt vesznek a sorsolásban, akik ennél a bejegyzésnél írnak pár szót, vagyis kommentelnek. (ezt a bejegyzés végén a "Megjegyzés"-re kattintva teheted meg)

A játék pedig 2016. február 15.-én elindul (vagyis ma a bejegyzés megjelenésével egy időben)  és 2016. február 22.-én éjfélig tart.

Az eredményhirdetést 2016. február 24.-én teszem közzé itt a blogban egy külön posztban. (bejegyzésben)



 
 A nyeremény pedig nem más mint egy dyras botmixer!






Szeretettel várok minden kedves játékoskedvű látogatót, és egyben sok sikert kívánok mindenkinek.


37 megjegyzés:

  1. Szeretnék jelentkezni a Nyereményjátékra. Fantasztikusak a receptjeid. Párat már meg is csináltam belőlük. Az elért sikerek pedig nagyszerűek :)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a bloghoz!
    Már közel 1 éve lelkes olvasó vagyok, köszönöm a recepteket, amivel családomnak igazán jó pár finom fogást sikerült feltálalnom! Proki72

    VálaszTörlés
  3. Boldog születésnapot a blogodnak!
    Lelkes olvasó vagyok kb. 1 éve, köszönöm a finom recepteket, amiket megosztasz velünk!

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok!Bár mostanában mindig a facebookon jelentkezek ha megsütök tőled valamit vagy valamilyen recept tetszik,de most szeretnék jelentkezni a játékra...

    VálaszTörlés
  5. Boldog Blogszülit! Már régóta nézelődöm a sok finomságod között. köszi

    VálaszTörlés
  6. Itt is szeretettel gratulálok ehhez a jeles ünnephez. Csodállak, hogy ennyi újdonságot tudsz naponta mutatni mindannyiunk örömére. Kívánom, hogy még hosszú éveken át süss, főzz, és oszd meg velünk :)!

    VálaszTörlés
  7. Drága Gizusom ! Gratulálok az évek óta kitartó munkádhoz,csodás receptekhez ! Köszönjük !! Puszi ! :)

    VálaszTörlés
  8. Gratulálok! Boldog blogszülinapot kívánok! Ez a hét év szép idő. Rengeteg finomságot osztottál meg és ezt köszönöm, hisz már én is próbáltam ki fogásokat a blogról. Kívánok további sok sikert és töretlen lelkesedést, valamint még több finomságot :-)

    VálaszTörlés
  9. Napi szintem olvasom a receptjeidet. Gratulálok a blogodhoz! Olgi néni!

    VálaszTörlés
  10. Drága Gizi-Évike, öröm látni azt a szeretetet, igyekezetet, mindent beleadást, amivel töretlen lelkesedéssel a blogodat szerkeszted, vezeted, azt a rengeteg finom ételt, süteményt, amit odaadással előállítasz! :) Gratulálok az eredményeidhez, sok munka és idő van ám mögötte, mi, akik hasonló szenvedéllyel blogolunk, tudjuk ezt :) Ha jól emlékszem, én is 7 éve kezdtem a blogomat... talán áprilisban, úgyhogy egykorúak vagyunk.

    VálaszTörlés
  11. Szeretettel gratulálok a 7 évhez, és a sok finomságot, amit nap mint nap készítesz! Csak így tovább :-)

    VálaszTörlés
  12. Gratulálok Gizus ehhez a szép 7 évhez!

    VálaszTörlés
  13. Évike, sok szeretettel gratulálok a 7. évfordulóhoz! Kívánok Neked minden jót, nekünk pedig még sok-sok receptet Tőled! :) pusziii

    VálaszTörlés
  14. Gratulálok,a sikereid magukért beszélnek,csak így tovább!Várjuk a további klassz recepteket,és köszönjük az eddigieket!!!

    VálaszTörlés
  15. Gratulálok ehhez a szép évfordulóhoz!! Kívánom hogy még sokáig lepj meg bennünket csodás receptjeiddel!!!

    VálaszTörlés
  16. Gratulálok ! Kívánok további sok sikert!

    VálaszTörlés
  17. Sok szeretettel gratulálok Éva! Természetesen folyamatosan követem a receptjeidet. örülök,hogy megismertelek, ha csak virtuálisan is,de soha nem tudni,hogy hol találkozunk:-)

    VálaszTörlés
  18. Szeretettel gratulálok Évike, figyelemmel kísérem szép munkádat már egy ideje, nekem is ez volt az álmom, de nem volt meg a hozzávaló türelmem és a tudásom sem, ezért örülök a te sikereidnek annyira. Kívánom, még sokáig örvendeztess meg jobbnál jobb recepttel és képekkel. :)

    VálaszTörlés
  19. Ámulattal olvastam a számadatokat Évike, melyek hűen tükrözik, mennyire kedveljük a nap- mint nap megosztott, finomabbnál finomabb receptjeid! Szívből gratulálok ehhez a nem mindennapi, gyönyörű SZÜLETÉSNAPHOZ ! Mint már oly sokszor leírtam, nagyon szeretem a receptjeid, ezért is látogatlak nap- mint nap. Köszönöm, hogy sokat tanulhattam (tanulhatok) Tőled ! :-)Szeretettel kívánok további kitartást a blogíráshoz, hiányoznál, ha nem folytatnád. A mindennapjaim része lettél, amelyért hálás köszönetem !

    VálaszTörlés
  20. Nagyon nagy szeretettel gratulálok a 7. évhez, a továbbiakban is ilyen sok finom étel és sütireceptet szeretnék olvasgatni nálad :-)
    / Csak úgy mellesleg, nekem meg február 24-én lesz a 6. betöltött blogévem :-)/

    VálaszTörlés
  21. Gratulálok! :)
    Szuper nyeremény, reménykedek :)

    VálaszTörlés
  22. Kedves Éva! Szeretettel gratulálok e jeles nap alkalmából! További munkádhoz kívánok jó egészséget,sok sikert, még jó pár "nyereményt"...! Örülök hogy megismertelek, még ha csak virtuálisan is. Bár lehet hogy valahol még találkozhatunk, biztosan tudod hol! :) Köszönöm a leírt recepteket, amit olyan szépen elírtál, hogy még a "kezdők" sem tudnak elrontani, mindenki számára érthető. :)

    VálaszTörlés
  23. Szívből gratulálok az évfordulóhoz. A statisztikádat olvasva igazán büszke lehetsz rá.Én nem olyan régen találtam rá, de biztos nyomon követem még sokáig az írásaidat.Kívánom, hogy ugyanilyen lelkesedéssel folytasd !

    VálaszTörlés
  24. Gratulálok! :)
    Lassan felnő a "gyereked"még kivánok nagyon sok évet még hozzá! :)

    VálaszTörlés
  25. Gratulálok, sok jó receptedet próbáltam ki !!!! Igazán szuperek !!!
    Üdv Varga Marcsi

    VálaszTörlés
  26. Iskolás korú lett a gyermek.Boldog szülinapot.Keresek valamit mindig idenézek mert tuti a recept.Sok mindent készítettem tőled.Köszönet a sok sok évekért,köszönet a sok sok receptért!Jó egészséget,hogy sokáig írd a blogod sokunk örömére!

    VálaszTörlés
  27. Gratulálok a szülinaphoz, párszor már én is benéztem hozzád :-)

    VálaszTörlés
  28. Szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra! Boldog Szülinapot és csak így tovább, imádom a receptjeidet! :)

    VálaszTörlés
  29. Nagyon boldog blogszuletesnapot Gizi blogja!

    VálaszTörlés
  30. Boldog születésnapot kívánok, és további jó erőt, egészséget a sok-sok finomság elkészítéséhez!

    VálaszTörlés
  31. Gratulálok a 7 évhez!Anno mikor én is elindítottam a blogomat, az elsők közt volt a blogod amit rendszeresen látogattam! Fincsi, gyönyörű dolgokat készítesz!

    VálaszTörlés
  32. Gratulalok,boldog blogszulinapot es meg sok sok finom receptet varunk!!!

    VálaszTörlés
  33. Sok boldog születésnapot a blognak! :-) Csak így tovább! :-)

    VálaszTörlés
  34. Kedves Gizi! Megint eltelt egy fantasztikus receptekben gazdag év... Boldog blogszületésnapot! Köszi, hogy vagy nekünk! Üdv. Zsófi

    VálaszTörlés
  35. Jaj, ja, majdnem lemaradtam.
    Először is nagyon boldog blogszülinapot kívánok Neked.
    Magunknak azt kívánom, még sokáig olvashassuk, megfőzhessük, megsüthessük a finomságaidat / én már néhányszor megtettem, köszönöm
    Szeretnék én is játszani
    Erőt, egészséget és sok sok jó kedvet a főzéshez, sütéshez

    VálaszTörlés
  36. Kedves Gizi!

    Évek óta, a te blogod az első számú receptoldal, amelyet felkeresek. Nagyon szeretem a receptjeidet, és nagy tisztelőd vagyok! További sok sikert kívánok neked!

    VálaszTörlés
  37. Kedves Gizi!

    Évek óta a te blogod az első számú receptoldal, melyet felkeresek. Szeretem a receptjeidet, és nagy tisztelőd vagyok.
    További sok sikert kívánok! :-)

    VálaszTörlés