2015. február 20., péntek

6. Blogszületésnapi játék és a NYEREMÉNY!




Február 15.-én ünnepelte a blog a 6. születésnapját, így ebből az alkalomból játékot hirdettem meg. A játékról bővebben erre a linkre kattintva olvashat, mindenki aki szeretne részt venni. Mivel akkor nem mutattam meg, hogy milyen ajándékkal szeretném meglepni a nyertest akinek majd kedvez a szerencse, ezt most pótolom. Az ajándék pedig nem más, mint a képen látható Philips botmixer.

A játék 2015 február 15.-én indult és 2015. február 22.-én éjfélig tart! (jelentkezni itt lehet!!!)

Mivel még pár nap hátra van a sorsolásig, így a jelentkezést még senki nem késte le. Továbbra is várom a jelentkezőket az előző bejegyzésben megadottak szerint. Tehát mindazok részt vesznek a játékban, akik az ELŐZŐ bejegyzésnél  (tehát NEM itt) írnak egy kommentet, vagyis megjegyzést.

Továbbra is szeretettel várok minden játékos kedvű látogatót, és egyben sok sikert kívánok Mindenkinek!



1 megjegyzés:

  1. Jéé,ez egy igazán jó nyeremény :D
    Nagyon jól néz ki :)
    Köszii a lehetőséget a másik bejegyzésednél! :)

    VálaszTörlés