2009. november 27., péntek

Virsli leveles tésztában



Ma nem volt időm nagyobb főzésre, így ezt az egyszerű,ám mégis finom leveles tésztában sült virslit készítettem. Ezzel csak ötletet szeretnék adni a hétvégi gyors ebéd, vagy vacsora elkészítéséhez. A leveles tésztát most a Lidl-ben vettem, de általában saját kezűleg készítem.

A tésztát ami már kinyújtott állapotban került a csomagolásba, csak felcsíkoztam és belecsavartam vele egy virslit. Ezután sütőpapírral bélelt tepsibe tettem egymás mellé. Tetejét felvert tojással megkentem.

Előmelegített sütőben, 200 fokon szép pirosra sütöttem. Savanyú káposztával tálaltam.




A maradék tésztát szintén csíkokra vágtam, majd tetejét tojással megkentem, sóztam, és tökmaggal megszórtam.
Ezt is 200 fokos sütőben sütöttem meg. Még melegen nagyon finom ropogós.

11 megjegyzés:

  1. Nagyon megkívántam! Fantasztikusan néz ki Gizi!

    VálaszTörlés
  2. Mesés a tálalás is, a fotózás is! Az új ruciról nem is beszélve. Csinos! :))

    VálaszTörlés
  3. Ma gyors és késői ebédünk volt-ugyanezt ettük, miután nálad megkívántam:)) Régebben csináltam, de most eszembe juttattad...Köszi, finom volt!!

    VálaszTörlés
  4. Gasztroboszi!
    Köszönöm!! Küldök neked vacsorára!!!

    VálaszTörlés
  5. Yasmine!
    Kísérletezem a fotózással és a keretezéssel is. Ez a háttér nekem is jobban tetszik.Köszönöm!!

    VálaszTörlés
  6. trinity!
    Nagyon örülök hogy én tudtam neked ötletet adni az ebédhez!! Pedig még gondolkodtam azon, hogy jó ötlet-e feltenni.

    VálaszTörlés
  7. Jól néz ki,szerintem is jó ötlet ilyet felrakni,amikor körülnézünk,hogy választ kapjunk a feltett kérdésünkre, amire magunknak is kell(általában) válaszolni, miszerint: "Mit főzzek ma?":-))

    VálaszTörlés
  8. Ezt én is gyakran készítem el.
    Nézz be hozzám, kaptál valami. :-)))

    VálaszTörlés
  9. Andi!
    Teljesen igazad van, néha bizony nagy fejtörést okoz mi legyen az ebéd. Ezért jó körülnézni, és ötleteket gyűjteni. Így talán könnyebben tudunk dönteni, mi kerüljön az asztalra.

    VálaszTörlés
  10. Gabriella!
    Szerintem mindenki szereti ezt elkészíteni, mert gyorsan megvan és még finom is.
    Megyek és benézek hozzád!!:)

    VálaszTörlés
  11. Jó ötlet volt, mert 15 percem volt tegnap főzni-köszi!!!

    VálaszTörlés