2021. február 15., hétfő

12. Blogszületésnap!

 


12 évvel ezelőtt a mai napon, vagyis február 15.-én (még kimondani is sok) döntöttem úgy, hogy útjára indítom a blogomat. A döntés megszületése után, már csak a névválasztás volt hátra, és kitudja hogy jól döntöttem-e hogy a Gizi-receptjei-t választottam 😏mert a hosszú évek során azért adódtak belőle bőven problémáim…. mivel a keresztnevem Éva, viszont a Gizi-hez is kötődöm, így a két név közül végül is a Gizit választottam. Persze azért az évek hosszú sora alatt, szép lassan mindenki tudja már, ha az Éva vagy éppen a Gizi névvel osztom meg a receptjeimet, a személyem egy és ugyanaz.
 

Szeretném megköszönni minden kedves rendszeres olvasónak, látogatónak, és mindazoknak akik csak alkalmanként néznek be a blogba, hogy megtiszteltetek az elmúlt 12 évben a látogatásaikkal. Nélkületek ma nem ünnepelhetném a blogom születésnapját ilyen nagy örömmel, mint most teszem.... Még egyszer nagyon köszönöm Mindenkinek!

 

2009.február. 15.-én az első bejegyzéssel útjára indult a blog, és 12 év távlatából visszanézve bizony elég kezdetlegesnek tűnnek az első receptleírások, és fotók, de mind-mind egytől egyig az enyémek, és büszkén vállalom. Persze akkor még úgy gondoltam, és az volt fontos számomra, hogy egy helyen legyenek a receptjeim, és sejtelmem sem volt arról, hogy a hirtelen ötletből kitartó, és munkával teli évek lesznek. Igen, munkával teli, mert a blogírás azért nem egy egyszerű feladat. Akkor még elképzelni sem tudtam, hogy hosszú évekig tart majd a lelkesedésem, és nagyon örülök hogy az évek alatt nem adtam fel, nem szegte semmi sem a kedvem, és továbbra is öröm számomra a blogírás, a sütés-főzés mellett a receptjeim, tapasztalataim megosztása másokkal. Nem volt egyszerű feladat mindenkinek, és minden kihívásnak megfelelni, de szép lassan beletanultam a blogolásba, és mára már minden egyes perc örömöt jelent számomra.

 

A hosszú évek során sok-sok kedves embert ismerhettem meg, tudhatok a mai napig barátomnak, még ha csak  virtuálisan is, és ezt külön-külön is köszönöm Mindegyiküknek. Volt szerencsém többekkel személyesen is találkozni, és ezek a találkozások, beszélgetések felejthetetlen élményt jelentenek számomra.
 
 
12 év igen hosszú idő, és mostanában bizony sokszor érzem úgy, hogy belefáradtam, a blogolásba, de akkor mindig ér valami öröm, egy-egy kedves szó, egy meglepetés ajándékcsomag, vagy éppen beszámoló arról hogy mennyire ízlett a családnak a blogból elkészített étel, sütemény. Ezek a visszajelzések persze mindig feltöltenek energiával, és új erőt adnak a folytatáshoz. Nagyon sok receptet szeretnék még kipróbálni, és itt a blogban posztolni, megosztani, de azért már nem napi szinten.
 
 
Most pedig jöjjön egy kis statisztika, amely azért csakis is az Én számomra fontos, de szeretném megosztani Veletek is.
 
A 12 év alatt létrejött 2651 bejegyzés, ebből pedig 2400 recept. Eddig 6700889-en látogatták meg a blogot. A látogatók pedig 177 országból érkeztek a világ minden tájáról. "Rendszeres olvasó"-nak 1065-en jelentkeztek be, és Ők rendszeresen követik a blogot. Az összes oldalmegjelenítés pedig már elérte a 10,042,740-et. A blog napi látogatottsága 2500-3000 körüli, ez persze az ünnepek előtti időszakban eléri a 10000 ezer körüli látogatószámot.

Továbbra is szeretettel várok Mindenkit, süssünk-főzzünk együtt az elkövetkezendő években is.


14 megjegyzés:

  1. Szívből gratulálok a 12 évhez, és kívánom hogy még sos-sok éven keresztül ilyen lelkesedéssel folytasd ézt a szép munkát! 😊

    VálaszTörlés
  2. Én tuti jövök a következő 12-ben is! Boldog születésnapot! És gratulálok a szép munkához, mert egy blogot ilyen szinten és mennyiségben folyamatosan bejegyzésekkel ellátni tényleg teljesítmény. Köszönöm az olvasnivalókat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Marika! Nagyon köszönöm, és örülök hogy az elkövetkező éveket is velem töltöd majd!Sokszor már fáradtnak érzem magam, de azért abbahagyni nem szeretném. :)

      Törlés
  3. "2019.február. 15.-én az első bejegyzéssel útjára indult a blog, és 12 év távlatából visszanézve......" a 2019. az 2009. ugye? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zsuzsanna! Nagyon köszönöm, hogy szóltál.... látod már feledékeny is vagyok.Többször is átolvastam, sőt még a férjem is benézett a blogba, de egyikünk sem vette észre az elírást.

      Törlés
  4. Szeretettel gratulálok a 12 évhez! Örülök, hogy ilyen kitartóan írod a blogod, hogy megosztod velünk a receptjeidet, fortélyaidat. Sokat kipróbáltam már, mind bevált nekem is. Kívánok még sok erőt, kitartást és örömöt a folytatáshoz! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Leda! Nagyon köszönöm!Köszönöm, hogy kipróbáltad a recepteket, és örülök hogy nem csalódtál.

      Törlés
  5. Szeretettel gratulálok a blogszülinaphoz! Kívánom, hogy még sokáig blogolj a saját örömödre és a mi épülésünkre. Jó egészséget és minden jót kívánok kedves Éva :)!

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok a12 év kitartó munkájához, Gizi! Még további jó blogolást kívánok szeretettel! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Marisz! Nagyon köszönöm!Majdnem egyszerre ünnepeljük a blogunk szülinapját, és sajnos egyik bloggertársunk Anikó nélkül. Ő is most ünnepelt volna,de már fentről néz le ránk, nagyon sokat gondolok rá.:(

      Törlés