2011. október 13., csütörtök

Csodálatos napok Zalakaroson, az Aphrodite Wellness Hotel-ben.

Újra itt vagyok,  és néhány napos eltűnésemnek az oka pedig nem más, minthogy  nemrégiben a Laptopkonyha sorsolásán megnyert wellness-hétvégét, átváltva hét elejére Zalakaroson pihentünk. Csodálatos szép helyen volt a szállásunk, az Aphrodite Wellness Hotel-ben. Maga a Hotel nagyon színvonalas. Szépen, igényesen berendezett szobáival, minden igényt kielégítő Római fürdőjével, és nem utolsó sorban, igen ízletes bio ételeivel kényeztetett bennünket. Különböző szolgáltatásokkal, kirándulási lehetőséggel várnak minden kedves vendéget. A szállodától  párpercnyi sétával ellehet jutni a Gyógyfürdőhöz. Bevallom mi csak kintről néztük meg a fürdőt, mivel a Hotel wellness részlegében minden szolgáltatás a rendelkezésünkre állt. Részt vettünk egy városnéző túrán, melyen megismerkedhettünk Zalakaros régi, és új életével, látnivalóival. Túravezetőnk elvitt minket a közeli kilátóhoz is, és az akkor még kissé csípős időben, finom forralt borral kedveskedett minden résztvevőnek. A délutáni szikrázó napsütésnek köszönhetően pedig, elmentünk és körbejártuk a Kis-Balatont. Csodaszép helyeken jártunk, szavakkal nem is lehet leírni, ezt látni kell. Minden pihenni, kikapcsolódni vágyó olvasómnak tiszta szívből ajánlom Zalakarost, és ott is az Aphrodite Wellness Hotelt!!!!!!!

A Gyógyfürdő kapujában.

A Kilátó, melyről belátható az egész környék.

A Kis-Balaton.

A Bivalyrezervátum.

1. Gizus,csodaszép helyen voltatok,szívből gratulálok a nyereményedhez is nagyon büszke lehetsz magadra,és mi is azok vagyunk:-) ,nyomon követem én,csak sokszor már erőm,és időm,sincs hogy megjegyzést hagyjak,puszi :-)

2. Nagyon szép helyen voltatok! Kipihented magad? Gondoltam hogy megint valahol "nyaralsz" azért nem vagy jelen a "névsor olvasásnál"! Nagyon jó lehetett és még kifogtátok a szép időt is szerencsére!:)

3. Gratulálok a nyereményhez, csodaszép helyen pihenhettél! Én is vágyom már egy ilyen kényeztető hétvégére! :)

4. gondoltam hogy pihensz valahol,mert nem volt recept,zalakaroson már többször voltunk,szép hely,most éppen nem messze kehidán vagyunk illetve már holnap megyünk haza.

5. Gratulálok, nagyon klassz ez a nyeremény, igazi kényeztetés. Most majd relaxáltan újra ontod a jobbnál jobb recepteket:)

6. Gizi!
    De jóó, Te már voltál ott. Nekünk még vissza van az utazás, most nincs időnk rá:-))
    Örülök, hogy jól éreztétek magatokat!

7. Ügyes voltál, gratula! Karoson én is "tanyáztam" egy ideig, bár privát. Bivalyokat is simogatttam, de akkor még "nyakig" ért a sár.))

8. Ez biztos csodás lehetett, most nagyon irigyellek, főleg, hogy idén nyaralni se voltunk :)
    A legszebb a Kis-Balaton kép:)

9. Szuper! Mi is hamarosan megyünk, és mi is hét elejére váltottuk a wellness hétvégét. Nagyon kíváncsi vagyok a hotelre.

10. Gratulálok a nyereményedhez! Nagyon klassz hétvége volt. :)))

11. Gratulálok én is a nyereményedhez ! Gondolom nagyon-nagyon jól éreztétek magatokat. Meg is érdemeltétek. Zalakaroson én is sokszor jártam, nagyon szép hely.

12. Ditta!
    Nagyon köszönöm!! Sokat gondolok rád, és elhiszem hogy sokszor nincs erőd az íráshoz. Azért én tudom, hogy itt vagy, éppen úgy mint én nálad. Vigyázz magadra, és azért pihenni se felejtsél el.:)

13. Éva!
    Köszönöm. Nagyon jó volt, teljesen regenerálódtam, és ígérem idén már nem fogok hiányozni a "névsorolvasásnál".:)Csodaszép hely, és csodálatos volt az idő.

14. Barbi!
    Köszönöm!! Csakis ajánlani tudom a szállodát, mert csodálatos. Most hirdettem egy játékot, akciósan lehet pihenni, ha van hozzá kedved, Te is jelentkezzél.:)

15. vanocska!
    Akkor nem is voltunk nagyon messze egymástól.:))Már alig várom, hogy újra a recepteknek szentlejem az időmet, már nekem is hiányoznak.:)

16. trollanyu!
    Nagyon örültem amikor megláttam, hogy én vagyok az egyik nyertes. Nem is halogattuk az utazást, és csodálatos időt fogtunk ki. Holnaptól ezerrel főzök majd.:)

17. Gesztenye...!
    Nagyon szuper volt!!! A szálloda gyönyörű szép, a személyzet vendégszeretete határtalan.Mindenben a kedvünket keresték. Mindenképpen utazzatok el Ti is, meglátod felejthetetlen élmény lesz.:)

18. Teakert!
    Nagyon köszönöm!! A bivalyok most az istenért nem akartak a pocsolyába dagonyázni, igaz szinte alig volt nekik hol. Én nem simogattam meg, mert annál jobban féltem tőlük.:))

19. araniel!
    Csodálatos volt minden. Ne irigykedj, ha előbb nem, majd jövőre biztosan eljuttok Ti is. A Kis-Balaton csodálatos, a facebookra tettem be több képet, és holnap teszek a másik blogomba is róla.:)

20. Max!
    A hotel csodálatos, a személyzet végtelen kedves!!! Mi is jobban szeretünk hét elején menni wellnessezni, mert akkor nincsenek olyan sokan. A városnéző túrát ki ne hagyjátok, mert az idegenvezető profi módom megmutat mindent, nagyon szimpatikus pasi. Jó pihenést, és kikapcsolódást kívánok NEKTEK!!

21. Petra!
    Nagyon köszönöm, mesésen éreztük magunkat!!:)

22. Viki!
    Nagyon köszönöm!!! Csodálatos hely, de akkor Te ezt pontosan tudod!! Nagyon jól éreztük magunkat.:)