2018. augusztus 30., csütörtök

Krémsajtos tojássaláta.




A nyári nagy melegben nemigen szoktam tojássalátát készíteni, így ez most egy kivételes alkalom volt. A MindigNő Portálon nézelődtem éppen amikor megláttam a recepteket, és mivel éppen nem volt ötletem, hogy mit is készítsek majd másnap reggelire, így kapóra jött a tojáskrém. (recept a linkre kattintva megtalálható) Mivel nem volt itthon vajkrém, így krémsajttal helyettesítettem. Újhagyma helyett pedig lila hagymát vágtam apróra, mely szintén jól illet a fűszeres tojássalátához. Tálaláskor pedig ropogósra sült zsemlét, és paradicsomot kínáltam hozzá.





Hozzávalók:

4 db főtt tojás
1 natúr philadelphia krémsajt
2 tk dijoni magos mustár
1 kisebb lila hagyma
1 kisebb csokor petrezselyemzöld
só (ízlés szerint)
2 csipet őrölt fehér bors





A lila hagymát és a petrezselyemzöldet vágjuk fel apróra. A főtt tojásokat vágjuk fel ízlés szerint. (Én nagyobb kockákra vágtam fel a tojást.)

A krémsajthoz adjuk hozzá a mustárt, az apróra vágott lila hagymát és a petrezselyemzöldet, majd ízlés szerint sózzuk, borsozzuk, és keverjük alaposan össze.

Ezután adjuk hozzá a felkockázott főtt tojást, majd óvatosan keverjük, forgassuk össze, vigyázva hogy a tojás ne nagyon törjön.

Az elkészült tojássalátát ezután tegyük be tálalásig a hűtőbe, hogy az ízek kellően összeérjenek. 

Tálaláskor ízlés szerint kínálhatjuk friss kenyérrel, péksüteménnyel, vagy éppen ropogósra sült zsemlével, kiflikarikákkal.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése