2016. augusztus 17., szerda

Jófalat.hu receptverseny és a nyeremény!


A Jofalat.hu oldalon még júliusban receptversenyt hirdettek meg melyre én is elküldtem egy-két kedvenc receptemet. Izgatottan vártam az eredményhirdetést, és nagyon boldog voltam amikor is közzétették a nyertesek listáját. A Tisztelt Zsűri tagjai ugyanis az egyik beküldött receptemet az I. helyezéssel jutalmazták meg. A nyeremény pedig nem más, mint egy Whirlpool mikrohullámú sütő melyet a napokban át is vehettem Ódor Sándor kereskedelmi vezetőtől.


Nagyon köszönöm Ódor Sándornak, a T. Zsűri tagjainak, és a Jofalat.hu egész Csapatának!


 A nyeremény átvétele


A nyertes receptet a Jófalat.hu szakácsa elkészíti, majd felkerül a megrendelhető ételek közé az étlapra is. A honlapon követhető éppen aktuális heti étlapon pedig mindenki ízlésnek megfelelően válogathat pl. a "Hagyományos ételek" a "Fitnesz ételek" a "Diétás ételek" és még sok-sok finomság között.


A nyertes recept pedig nem más, mint a "Bazsalikomos húsgolyók gombamártással" melynek receptjét a linkre kattintva minden érdeklődő elolvashat, és ha kedvet kap hozzá el is készíthet.




Bazsalikomos húsgolyók gombamártással



6 megjegyzés: