2010. május 2., vasárnap

Kirándulás a Dunakanyarba.

A tegnapi csodaszép napon, egy csodálatos kirándulást tettünk a Dunakanyarba. Végigjártuk (vagyis motoroztuk) a nevezetesebb helyeket, mint Visegrád, Esztergom, Dobogókő és átugrottunk Szlovákiába is mivel még nem volt alkalmunk a új hídon átkelni. Már többször jártunk ezeken a szép helyeken, de pár év kihagyás után még mindig rejt számunkra valami újat. És hogy a gasztronómiáról se feledkezzek meg ezen a napon, így lefényképeztem a kürtöskalács készítő készüléket. Csak azt sajnálom, hogy a képeken keresztül az illatokat nem lehet érezni. A tiszta friss virágillattal teli levegő, és az isteni sülő kalács illata leírhatatlan. Mindenkinek csak ajánlani tudom, ha lehetősége van rá, feltétlen keresse fel ezek a csodálatos helyeket.






15 megjegyzés:

  1. Gizike,de jó volt Neked!!!!!!!!!!!!
    Szépek a képek!!!!!!
    puszil Melli.Ja és jól nézel ki!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Csodásak ezek a képek! Én is imádom a Dunakanyart. Gondolatban felültem mögétek a motorra, a valóságban koccintgattam a vendégeimmel. Az se volt rossz... :D

    VálaszTörlés
  3. Gizi, te motorozol??? Nagyon vagány vagy! És szuper a hely, remélem, hamarosan eljutunk családostól oda.

    VálaszTörlés
  4. Csodaszep helyeken jartal, de jo is Neked! :))
    Na meg a motorozas sem semmi. Gondolom megvolt a hozza valo jo ido is. Sajnos itt nagyon elromlott az ido, hideg van es esik az eso, ugyhogy en ma ki sem mozdultam.

    Puszi! :))

    VálaszTörlés
  5. Mi 2 hete voltunk, azóta készülök írni róla...de ami késik, nem múlik:) látom, jó hely ez, mert ti is hozzánk hasonlóan jól éreztétek magatokat.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép helyen jártatok, jó lehetett kirándulni :-)

    VálaszTörlés
  7. Szia Gizi.
    jók lettek a képek,és örülök hogy jól érezted magad:)) puszi és szép napot

    Ja nálatok is esik az eső??

    VálaszTörlés
  8. Melli!
    Köszönöm!!!!:) Már alig vártam a jó időt, hogy csatangolhassunk.

    VálaszTörlés
  9. Yasmine!
    Van egy oldalkocsis motorunk is, majd legközelebb elviszünk téged is.:))
    A pezsgőzés sem lehetett rossz, főleg egy jó társaságban.:)

    VálaszTörlés
  10. Maimoni!
    Én csak utasként motorozom, de úgy imádom a "száguldást". Nekem quadom van, azzal vagánykodom!! Nagyon szép hely, biztosan nektek is tetszeni fog.:)

    VálaszTörlés
  11. Rainbow!
    Csodaszép idő volt, és 30 fok, még a motoron is meleg. Ma viszont már nyoma sincs annak az időnek, lehűlt a levegő és az eső is eseget.

    VálaszTörlés
  12. Kata!
    Bizony mi is jól éreztük magunkat. Ne halogassad azt a bejegyzést, én nagyon kíváncsian várom!!:)

    VálaszTörlés
  13. Zsiri!
    Ti még nem jártatok arra, akkor ki ne hagyjátok!! Gondolom szerettek kirándulni ti is.:)

    VálaszTörlés
  14. Réka!
    Köszönöm!!!:)
    Szomorkás idő van, és már többször elkezdett esni az eső. Pedig olyan jó lenne ha sütne a nap.
    Szép délutánt kívánok. puszi

    VálaszTörlés