2017. november 7., kedd

Melegszendvics újragondolva.




Szívesen készítek melegszendvicset pl. reggelire, vagy éppen vacsorára. Bevásárláskor a szemem éppen a szendvicskenyérre tévedt, és rögtön eszembe jutott, hogy milyen régen volt már melegszendvics, így meg is vettem hozzá a kenyeret. Mivel nem volt kedvem elővenni a szendvicssütőt, így a neten látott ötlet alapján készült el a vacsoránk. A szendvicskenyeret vékonyra nyújtottam, majd vékonyan Vénusz margarinnal kentem meg. Ezután rápakoltam a szalámit és a sajtot, végül baconbe tekertem, majd pár perc alatt serpenyőben szép pirosra sütöttem. A végeredmény pedig nagyon finom volt. Ízlés szerint mustárt, majonézt, ketchup-ot kínálhatunk hozzá.





 Hozzávalók:

10 szelet szendvicskenyér
1 cs lapkasajt
20 dkg bacon
1 cs szeletelt szalámi
Vénusz margarin (ízlés szerint)





A szendvicskenyeret egyesével nyújtsuk vékonyra, majd ízlés szerint kenjük meg Vénusz margarinnal.

Ezután helyezzünk rá pár szelet szalámit, egy szelet sajtot, óvatosan tekerjük fel, majd tekerjük körbe baconnel.

Egy serpenyőbe melegítsük fel az olajat, majd helyezzük bele a tekercseket.

Ezután süssük pár percig, hogy a bacon szép színt kapjon. Sütés közben forgassuk át a tekercseket, hogy szépen, egyformán süljön a bacon.

Az elkészült szendvicset rögtön tálaljuk. Ízlés szerint kínálhatunk mellé mustárt, majonézt, ketchup-ot......




A kenyér megkenéséhez most is Vénusz margarint használtam. Mindegyiket kipróbáltam már, és szívesen vásárolom, mert az ízre finomak, könnyen kenhetőek, és mi nagyon szeretjük.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése