2010. július 7., szerda

Cukkinis-sajtos tócsni kukoricaliszttel.




A napokban készítettem cukkinis-sajtos tócsnit ami nagyon finomra sikerült. Ezen felbuzdulva, gondoltam kipróbálom a kukoricalisztes változatot is. Mondhatom nekem még jobban is ízlett, mint a búzaliszttel készült. Igaz nem kellene gluténmentes lisztet használnom (szerencsére), de egyre többször nyúlok a kukoricaliszt után. Van egy (legalábbis számomra) különösen finom íze a vele készült ételeknek. A hozzávalókon nem változtattam semmit, és a mellé kínált tejföl is ugyanaz a petrezselymes ízesítésű volt. Mindenkit csak biztatni tudok, és csakis ajánlani, hogy legalább egyszer próbálja ki a kukoricalisztet és biztosan nem fogja megbánni.





1 zsenge cukkini
10 dk sajt
3-4 ek szezámmag
kukoricaliszt
víz

őrölt fehérbors
olívaolaj

A cukkinit vékonyra felkarikázni, majd zsülienre vágni.
Egy tálba tenni pár evőkanál kukoricalisztet, sót, őrölt borsot és egy kevés vízzel sűrűbb masszát keverni belőle.
Ezután hozzákeverni az zsülienre vágott cukkinit, a reszelt sajtot és az előzőleg kicsit megpirított szezámmagot.
Egy serpenyőbe egy kevés olívaolajat hevíteni, majd egy merőkanállal beletenni a masszából.(egyszerre két adag fér a serpenyőbe)
Lassan szép pirosra sütni az alsó felét, majd óvatosan átfordítani és a másik oldalát szintén pirosra sütni.
Még melegen tálalni és petrezselyemzölddel, vagy fokhagymával ízesített tejfölt kínálni hozzá.

10 megjegyzés:

  1. Szívesen megenném, az egészet! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi...viszem!!! :-)ISTENI!!!

    VálaszTörlés
  3. Azt hiszem én is megpróbálom kukoricaliszttel! Nagyon jó kis recept, már az előző posztban kinéztem magamnak.

    VálaszTörlés
  4. Meg is van a holnapi vacsi!:-))
    El kell készítsem, vagy meg is rendelhetem?:-))

    VálaszTörlés
  5. Ami!
    Parancsolj, a tied az összes!!:)

    VálaszTörlés
  6. Andi!
    Pont rád gondoltam sütés közben!!:))

    VálaszTörlés
  7. Liza!
    Nem fogod megbánni, mert a kukoricaliszttel még finomabb. Nekünk nagyon bejött.:)

    VálaszTörlés
  8. Andi/cuki!
    Ha gondolod és még nem késtem le róla, akkor házhoz szállítom.:)))

    VálaszTörlés