2010. április 9., péntek

Tehetség díj


Ezzel a díjjal először Fela ajándékozott meg már vagy két hete, de kicsit rakoncátlankodott a laptopim, így csak most jutottam el idáig hogy közzé tegyem. Közben még Andi(Gluténmentes), és Andi/cuki is így látják, tőlük pár napja kaptam meg. Nagyon köszönöm mindhármójuknak. Nagyon örülök, hogy ők így látják, igaz én ezt azért vitatnám, mert lenne még mit csiszolgatni a "tehetségemen".

És most következzenek a díjhoz tartozó szabályok.

1. Ha valaki adja, én elfogadom ellenvetés nélkül.
2. A logót kirakom a blogomba.
3. A szabályzatot kirakom a blogomba.
4. Megnevezek másik hat blogot akiknek átadom a címet.
5. Kitöltöm a tesztet.
6. Megnevezem kitől és mikor kaptam és kiteszem a blogomba.

A 6. ponttól most én eltérnék, mivel már szerintem mindenkinél járt többszörösen is ez a díj. Természetesen ennek ellenére én minden blogtársamnak ajándékozom, mivel aki blogot ír, és naponta készül különféle finomságokkal az már egy tehetség. Így hát aki még kedvet érez hozzá, és szívesen kitöltené ezt a tesztet, fogadja tőlem szeretettel.

A kérdésekre adott válaszaim pedig a következők.

Becenév: Gizi

Lakhely: Egy "város", mely szerintem még a "falu" szintjén van.

Születési hely: Sztálinváros (nem nevetni, az őskorban még volt ilyen város)

Magasság: 165 cm

Névnap: december 24.

Foglalkozás: háztartásbeli

Testvérek: van is, meg nincs is

Anyanyelv: magyar

Beszélt nyelvek: magyar folyékonyan, horvát, német olyan szinten hogy ne tudjanak eladni. :)

Gyűjtemény: minden ami régi, persze szépen felújítva

cipőméret: nagylábon élek

Iskola: jártam, de már nagyon régen

Kedvenc tantárgy: már nem is emlékszem, olyan régen volt

Kedvencek: sok van, nem győzném felsorolni

Zsebpénz: lejmolom apát rendesen érte

Kívánság: három is lenne, de hol is van az aranyhal? (már keresgetem)

Háziállat: nemrégen vesztettem el imádott kutyusomat, így most nincs

14 megjegyzés:

  1. A férjem is Sztálinvárosban született,tanusíthatom,hogy van ilyen:)))

    VálaszTörlés
  2. :-)))

    Remélem, az aranyhalat nem sütötted meg vacsira :-)) Előbb kívánni, utána jöhet a serpenyő :-)

    VálaszTörlés
  3. Én is tudom, hogy van Sztálin város....:-)
    Jó volt olvasni...

    VálaszTörlés
  4. Kotaliza!
    Köszönöm hogy tanúsítottad!! A fiatalok lehet nem is hallottak még róla.:))

    VálaszTörlés
  5. Viki!
    Még kifognom sem sikerült, nemhogy megsütni!!!:))

    VálaszTörlés
  6. Bianka!
    Köszönöm! És ne tessék nevetni!!:))

    VálaszTörlés
  7. Andi!
    Köszönöm!!! Azt hittem a fiatalok mint te is, nem tudják hogy volt Sztálinváros. Már jártam olyan hivatalos helyen, ahol nem akarták elhinni.:)

    VálaszTörlés
  8. Én nem vagyok dijas,és talán nem is leszek,de egy jelképes dijat,átadnék,aranyéremmel.mert megérdemled.szeretettel Melli.

    VálaszTörlés
  9. Szia Melli!!
    Köszönöm!!!
    Én már ajándékoztam neked díjat, csak te nem fogadtad el!! Ezt abból gondolom, mert nem vitted el a saját blogodba!!!!

    VálaszTörlés
  10. Ez még eszembe jutott Sztálinvárosról,egyszer azt javasolta egy nagyon "okos" ügyintéző,akinek nem tetszett a név,hogy változtassameg:))

    VálaszTörlés
  11. kotaliza!
    Nagyon "okoska" lehetett az az ügyintéző is. Mintha mi adtuk volna neki ezt a nevet. Én jártam úgy, hogy beírták a Dunaújvárost helyette és nem tetszett hogy szóltam érte.

    VálaszTörlés