2009. november 17., kedd

Szőlős pite Nagy Feró módra



Ezt a pitét Nagy Feró sütötte a Vacsoracsatában. Akkor nagyon megfogott, és elhatároztam én is megfogom sütni. Persze mint minden ez is váratott magára, mivel több tucat receptem vár még elkészítésre. Ma viszont végre eljött az idő, hogy az asztalra kerüljön. Uzsonnára készítettem el, és sütés után rögtön fel is tálaltam. Nagyon finom volt még langyosan. Kicsit azért változtattam rajta, vagyis a marcipán mellett, még gesztenye masszát, és mandulát is adtam hozzá. Biztos hogy ezután gyakran megfogom sütni. Mivel igen rövid idő alatt elkészül, így akár váratlan vendégeknek is kedveskedhetek vele.


1 cs leveles tészta
2-3 fürt szőlő
10 dkg marcipán
15 dkg gesztenyemassza
2 ek porcukor
1 cs vaníliás cukor
szeletelt mandula




Egy tepsit kibélelni sütőpapírral. A leveles tésztát vékonyra nyújtani, és a sütőpapírra helyezni. Megszórni a szőlő szemekkel, ráreszelni a marcipánt, és a gesztenyemasszát. Ezután meghinteni a vaníliás cukorral elkevert porcukorral. Végül megszórni a szeletelt mandulával.
Előmelegített sütőben 200 fokon szép pirosra sütni. Még melegen tálalni.


4 megjegyzés:

  1. Miket tud ez a Feró, az ember nem is gondolná... Azért én inkább a Te pitédet kóstolnám meg, úgy ahogy mondod, még langyosan! A kis csavar amit tettél hozzá, biztosan még finomabbá tette :))

    VálaszTörlés
  2. Szia Gizi:)
    Megjöttem a pitéért, és miközben elolvastam,hogy mit írtál róla,hát szép Feró miket tud.:)De te szerintem a gesztenyével fel dobtad az ízeket nem?A marcipánt meg egyenesen imádom,úgyhogy finomat csináltál köszi.
    Ja és az oldalsávba tetűnk be még egy cc nézd meg,ha nem láttad még..Peti találta..Szép estét,puszi

    VálaszTörlés
  3. Yasmine!
    Én is csodálkoztam hogy milyen remek házigazda volt. Örülök hogy megsütöttem mert valóban nagyon finom, így felturbózva meg főleg. Szívesen küldök neked is!!

    VálaszTörlés
  4. Szia Réka!
    Nagyon egyszerű elkészíteni, próbáld ki biztosan neked is ízlik majd. Megyek és benézek hozzád.
    Jó éjszakát kívánok!!

    VálaszTörlés